  • 1. Data: 2005-07-27 13:11:08
    Temat: czy moznaz zerwać tą umowę?
    Od: "A." <A...@i...pl>

    Witam serdecznie,

    mam problem:

    sprzedaż działki: Gmina nie posiadała planu zagospodarowania więc,
    podpisaliśy umowę wstępną na miesiąc, po tym czasie okazało się ,że planu
    dalej nie ma i kupujący zażądał podpisania kolejnej umowy do marca
    przyszłego roku, przyszli właściciele są wpisani do ksiag wieczystych w
    dziale 3. Jednak umowa była taka,ze jak tylko pojawi się plan
    zagospodarowania podpisujemy umowę ( zapis w umowie mówi,że" Strony
    oświadczają,że niniejsza umowa zawarta jest pod warunkiem przedłożenia przez
    stronę sprzedającą do dnia zawarcia przyrzeczonej umowy sprzedaży mapy
    podziału przedmiotowej dzaiłki, która będzie podstawą wspisów w księdze
    wieczystej oraz decyzji atwierdzającej projekt tego podziału" w księgach już
    jest wpis- a wiec ktoś musiał się pomylić, bo plan jest gotowy od wczoraj
    dopiero) . Plan już jest natomiast kupujący stwierdził ze mi wypłaci dopiero
    w przyszłym roku!! dałam im ultimatum do 10 sierpnia, bez odzewu. Nie moge
    tyle czekać, i teraz moje pytanie czy mogę sprzedać działkę komuś innemu?
    Zerwać tą umowę?

    dziękuję z góry za pomoc
    Pozdrawiam
    A.

  • 2. Data: 2005-07-27 13:37:11
    Temat: Re: czy moznaz zerwać tą umowę?
    Od: "A." <A...@i...pl>

    włąśńie zauważyłam,że w umowie przedłużającej do marca 2006 jest błąd, n
    ajednej stronie jest napisane,że kupujący zobowiazuje się wypłaić kwotę do
    31 marca 2005 a na drugiej,że do31 marca 2006 - czy ta umowa jest w takim
    razie ważna?