  • Data: 2004-09-01 16:41:54
    Temat: czy można wstawić taką klauzulę?
    Od: "Tomasz Rudziński" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Chcę podpisać umowę o dzieło z osobą prywatną. Czy mogę wprowadzić do tejże
    umowy punkt mówiący o tym, że wykonawca zapłaci karę umowną wysokości 3%
    wynagrodzenia od każdego przekroczonego dnia wykonania umowy?
    Czy jest jakaś górna granica (procent całości) do której mogę wykonawcy uciąć
    wynagrodzenie o ile nie wywiąże się z umowy w terminie? Może to urosnąć nawet
    do 100%? I wreszcie czy w ogóle w umowie o dzieło z osobą prywatną można taką
    klauzulę wstawić?

    z góry dziękuję za odpowiedź
    Tomek