  • 1. Data: 2007-04-29 07:06:41
    Temat: czy można sprzedać nie swoje mieszkanie?
    Od: Carbo <c...@c...com>

    Witam,

    w lipcu 2006 kupiliśmy z żoną mieszkanie u dewelopera. Kupiliśmy, tj
    podpisaliśmy umowę przedwstępną i zaciągnęliśmy na to mieszkanie kredyt.
    Mieszkanie ma zostać oddane do użytku we wrześniu 2007, czyli za kilka
    miesięcy.

    W międzyczasie pojawiła się ciekawa opcja, która wymaga od nas kasy.

    Chciałbym wiedzieć czy jest możliwa sprzedaż mieszkania, która nie jest
    jeszcze naszą własnością, czy musimy z tym wszystkim czekać do
    podpisania aktu notarialnego (naszego), żeby móc podpisać akt notarialny
    z osobami trzecimi.

    Pozdrawiam,

    Paweł Michalak

  • 2. Data: 2007-04-29 08:45:22
    Temat: Re: czy można sprzedać nie swoje mieszkanie?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Carbo" <c...@c...com> wrote in message news:f11g19$lpv$1@news.onet.pl...
> [...]
    > jeszcze naszą własnością, czy musimy z tym wszystkim czekać do podpisania
    > aktu notarialnego (naszego), żeby móc podpisać akt notarialny z osobami

    Narazie nic nie możecie sprzedać bo nic nie macie.
    Ale doczytajcie w umowie jakie są warunki cesji umowy.
    Po prostu ktoś może wstąpić na wasze miejsce w warunki tej umowy.
    Sądzę, że warunki odstąpienia do umowy są taki niekorzystne, że wam się nie
    opłaca.

  • 3. Data: 2007-04-29 09:13:52
    Od: Carbo <c...@c...com>

    witek napisał(a):

    > Narazie nic nie możecie sprzedać bo nic nie macie.

    Wiem. :)

    > Ale doczytajcie w umowie jakie są warunki cesji umowy.
    > Po prostu ktoś może wstąpić na wasze miejsce w warunki tej umowy.

    W sumie to nie wiem.

    "Przeniesienie przez Kupującego praw z niniejszej umowy na osobę trzecią
    wymaga uprzedniej pisemnej zgody Inwestora, oraz nastąpić może jedynie
    przez cesję o treści i formie akceptowanej przez Inwestora."

    Jutro zadzwonię do dewelopera zapytać o to.

    Ciekawe czy banki skredytują potencjalnemu kupcowi taki dziwny zakup?

    > Sądzę, że warunki odstąpienia do umowy są taki niekorzystne, że wam się nie
    > opłaca.

    Jeśli przez odstąpienie rozumiesz zerwanie umowy na zakup mieszkania, to
    nam zupełnie nie chodzi o tą opcję.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 4. Data: 2007-04-29 09:43:28
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Carbo" <c...@c...com> wrote in message news:f11nfo$6b8$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > Jutro zadzwonię do dewelopera zapytać o to.
    >
    > Ciekawe czy banki skredytują potencjalnemu kupcowi taki dziwny zakup?

    A dlaczego by nie.

  • 5. Data: 2007-04-29 09:48:50
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Skredytuja, ale biorąc pod uwagę cene, jaka jest na umowie z deweloperem,
    ewentualnego odstepnego dla Was nie
    skredytuja.
    JaC

  • 6. Data: 2007-04-29 10:50:54
    Od: Carbo <c...@c...com>

    666 napisał(a):

    > Skredytuja, ale biorąc pod uwagę cene, jaka jest na umowie z deweloperem,
    ewentualnego odstepnego dla Was nie
    > skredytuja.

    Masz na myśli jakiś konkretny bank, czy większe doświadczenia w tym temacie?

  • 7. Data: 2007-04-30 09:42:27
    Od: stern <s...@n...to>

    Carbo napisał(a):

    > Wiem. :)

    a nie możesz zawrzeć na mocy której zobowiążesz się do sprzedaży tego
    mieszkania, gdy nabędziesz jego własność?

    W ten sposób omijasz zgodę developera, bo sprzedasz już własne.

  • 8. Data: 2007-05-10 17:54:37
    Od: Mirek <m...@o...pl.wywal.to>

    stern napisał(a):
    > W ten sposób omijasz zgodę developera, bo sprzedasz już własne.

    a zapłaciłbyś dziś kilkaset tysięcy za obietnicę sprzedania mieszkania
    za rok czy dwa? który bank ci da kredyt pod taką obietnicę?

  • 9. Data: 2007-05-11 05:57:00
    Od: stern <s...@0...pl>

    Mirek napisał(a):

    > a zapłaciłbyś dziś kilkaset tysięcy za obietnicę sprzedania mieszkania
    > za rok czy dwa?

    a to mieszkanie w ogóle powstanie? ;)

    > który bank ci da kredyt pod taką obietnicę?

    nic nie bylo o kredytach. nie jestem wróż?ą