  • Data: 2010-01-31 19:03:18
    Temat: czy moge bez problemu zwrocic towar????
    Od: "Wesoly" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupe.
    Mam taki maly problem. Wybralem sie z zona do sklepu z fotelikami
    samochodowymi dla dzieci. Po dlugich przemysleniach, przymierzaniach itp
    wybralismy fotelik, ktory nam odpowiadal.
    Po dokonaniu zaplaty zorientowalem sie, ze w opakowaniu fotelika nie ma
    instrukcji obslugi, atestow itp. Personel sklepu poinformowal mnie ze akurat
    ten model fotelika zadnej instrukcji nie ma za wyjatkiem malej naklejki z
    boku fotelika z informacja w jezyku czeskim czy slowackim, jak ten fotelik
    zapiac w aucie oraz naklejki z haslem POZOR !!! i jakies smieszne slowa.
    Czy w takim przypadku moge oddac ten fotelik i rzadac zwrotu gotowki?
    Sprzedawca twierdzi, ze moze mi wymienic na inny, drozszy fotelik. Jednak w
    tym sklepie nie widzimy innego, odpowiedniego dla nas.
    Dziekuje z gory za wszelkie informacje.