  • Data: 2005-04-28 16:03:11
    Temat: czy moga zadac pytanie do sadu
    Od: "RobertR" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Skladalem apelacje do sadu (ksiegi wieczyste). Sad przyslal mi wezwanie o
    "Przedlozenie 3 odpisow apelacji oraz uiszczeniu wpisu od apelacji w kwocie
    xx - w terminie 7 dni pod rygorem odrzucenia apelacji" . (bez podania od
    kiedy te 7 dni obowiazuje- czy od dnia otrzymania? niewiem.)

    Czy moge wystapic do sadu z pisemna prosba o wyjasnienie wezwania, tj.
    1. O odpisy jakiej apelacji chodzi, skoro apelacje wnioslem i jak mam teraz
    wykonac odpis tej apelacji (odwolywalem sie tez do innych instytucji)
    2. wyjasnienie terminu 7 dni -skoro nie jest sprecyzowany od kiedy ma
    obowiazywac

    Z gory dziekuje

    Pozdrawiam
    Robert