  • 1. Data: 2004-09-23 10:29:50
    Temat: czy komornik moze ?
    Od: Daniel Kukuła <k...@S...WON.keplera.zabrze.net.pl>

    mam przyznane alimenty od ojca razem z 2 siostrami plus ojciec ma lozyc
    mamie 50% oplat za mieszkanie. Uchylal sie od tego wiec sprawa trafila do
    komornika i komornik sciaga za alimenty ale niechce sciagac tej czesci za
    mieszkanie gdyz twierdzi, ze to nie w jego kompetencji. czy w momencie
    podzialu majatku kwoty zadluzenia wobec mamy beda odliczone, ewentualnie
    jak wyegzekwowac przekonac komornika ze jednak powinien sie tym zajac

  • 2. Data: 2004-09-23 10:33:28
    Temat: Re: czy komornik moze ?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 23 Sep 2004 12:29:50 +0200, Daniel Kukuła naskrobał(a):

> [...]
    > podzialu majatku kwoty zadluzenia wobec mamy beda odliczone, ewentualnie
    > jak wyegzekwowac przekonac komornika ze jednak powinien sie tym zajac

    komornik jest od wykonywania tytułów wykonwaczych - sprawdz co dokładnie
    pisze na wyroku.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-09-24 07:36:53
    Od: Daniel Kukuła <k...@S...WON.keplera.zabrze.net.pl>

    Sebol wrote:

    > Dnia Thu, 23 Sep 2004 12:29:50 +0200, Daniel Kukuła naskrobał(a):

    > komornik jest od wykonywania tytułów wykonwaczych - sprawdz co dokładnie
    > pisze na wyroku.

    4. pozwany .... zobowiazuje sie do pokrywania polowy vkosztow utrzymania
    mieszkania.