  • 1. Data: 2005-09-01 12:26:01
    Temat: czy da sie przeprowadzic podział majątku bez udzialu sądu ?
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    mam nastepujące pytanie. czy da sie przeprowadzic podział majątku (sprzedaż
    mieszkania, samochodu itp) tak, aby zadna ze stron nie byla pokrzywdzona ?
    chodzi mi tu o dwie osoby ktore nienawidzą sie i nie mają do siebie żadnego
    zaufania, co wiąze sie z faktem, ze zadna ze stron nie moze fizycznie dostac
    do ręki pieniedzy pochodzących ze sprzedaży, poniewaz druga strona nie
    wierzy ze cokolwiek z tego dostanie. najlepszym rozwiązaniem byłaby sytuacja
    gdyby całość sprzedać, a uzyskane ze sprzedaży pieniądze trafilyby do osoby
    trzeciej (adwokat?) ktora następnie by rozdzieliła środki miedzy dwie
    zainteresowane osoby.

    da sie to jakos formalnie załatwić ?
    Marek