  • Data: 2005-05-05 19:06:37
    Temat: czesne, windykacja i sad
    Od: "sylwia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    mam maly problem. dwa dni temu dostalam pismo od firmy windykacyjnej
    odnosnie splaty naleznosci za czesne w szkole prywatnej. szkole przerwalam i
    nie zaplacilam za czesne. moj blad ze nie zlozylam pisemnej rezygnacji
    (wymagane wg umowy z uczelnia).

    sama jestem na utrzymaniu rodzicow, nie pracuje, nie mam dochodow ani
    majatku :-) windykatorzy strasza mnie sadem itp. co powinnam zrobic?? pisac
    do tej firmy czy nie?? a jak wysla sprawe do sadu to co?? nie chce wkopywac
    moich rodzicow (jestem u nich zameldowana, ale mieszkam gdzie indziej i tam
    mam tymczasowe zameldowanie)

    bardzo prosze o odpowiedz

    Sylwia