  • 11. Data: 2009-07-21 05:51:29
    Temat: Re: czas pracy - a doba pracownicza
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 20 Jul 2009 11:30:09 +0200, Paweł napisał(a):

    > Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A gdzie jest problem? W poinformowaniu ich kiedy mają przychodzić do pracy?

    Problem jest tu, że w ciągu kolejnych 24 godzin jesli jest więcej niż 8h
    pracy to płaci się jak za nadgodziny. Nie ważne ile było przerwy. Czyli w
    omawianym przypadku za pracę w czwartek trzeba zapłacić jak za pracę w
    nadgodzinach.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 12. Data: 2009-07-22 06:19:55
    Od: l...@v...pl

    okreslonych godzinach i pracują na

    > Twój problem jest rozwiązany w art. 32i ustawy o zakładach opieki zdrowotnej

    Art. 32i. 1. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem pracy lub jej organizacją, w
    stosunku do pracowników zakładu opieki zdrowotnej mogą być stosowane rozkłady
    czasu pracy, w których dopuszczalne jest przedłużenie wymiaru czasu pracy do
    12 godzin na dobę, z zastrzeżeniem art. 32g ust. 3 i 4. W tych rozkładach czas
    pracy nie może przekraczać przeciętnie 40 godzin na tydzień w przyjętym
    okresie rozliczeniowym, a w stosunku do pracowników technicznych,
    gospodarczych i obsługi - przeciętnie 42 godzin na tydzień w przyjętym okresie
    rozliczeniowym.

    Przepraszam za moją nieobecność !!! ale temat nadal aktualny.

    pn : 7-15
    wt : 7-15
    śr : 12-20
    czw : 7-15 (!!!)
    pt. : 7-15

    Co mi da wprowadzenie 12-stek ?
    Nie chcę tak naprawdę aby pracowali dłużej niż 7:35
    Potrzebuję złamać dobę pracowniczą, aby jednego dnia tygodnia, zaczęli
    później, co spowoduje że dnia kolejnego kiedy wrócą do "podstawowych"
    godzin pracy wystąpi praca w godzinach nadliczbowych. NIe mogę zrobić
    przerywanego czasu.

  • 13. Data: 2009-07-22 06:36:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    l...@v...pl pisze:

    > Co mi da wprowadzenie 12-stek ?

    Nic nie poradzę że nie rozumiesz ....

    --
    @2009 Johnson

  • 14. Data: 2009-07-22 06:43:00
    Od: l...@v...pl

    Oj zabrzmiało niemiło .... dlaczego, gdybym rozumiał to nie prosiłbym o
    pomoc ... jeśli więc mogę Cię prosić "przełam się" i mi powiedz, jak "krowie
    na rowie" :))

    Z góry serdecznie dziękuję. - mówię poważnie.

    Możę mój bład tkwi w tym, że dobę o której mowa w art. 32 i rozumiem, jako
    dobę pracowniczą ??

  • 15. Data: 2009-07-22 06:57:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    l...@v...pl pisze:

    > Oj zabrzmiało niemiło ....

    A czemu miałoby być miło? Tobie za to płacą a nie mi.

    > dlaczego, gdybym rozumiał to nie prosiłbym o pomoc ...

    Ustawa o ZOZ zawiera - według mnie - kompleksowe uregulowania czasu pracy.

    --
    @2009 Johnson

  • 16. Data: 2009-07-22 07:01:01
    Od: l...@v...pl

    > A czemu miałoby być miło? Tobie za to płacą a nie mi.

    SKĄD taki wniosek, że mi płacą ??? Jeśli chcesz wiedzieć, chcę pomóc mojej
    znajomej, która jest kadrową i ma taki problem - nie wszyscy robią wszystko za
    pieniądze

    > Ustawa o ZOZ zawiera - według mnie - kompleksowe uregulowania czasu pracy.

    Kompleksowe, czyli jak rozumiem, nie stosuje się KP ??? Czyli nie stosuje się
    zapisów o dobie pracowniczej ???

  • 17. Data: 2009-07-22 07:02:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    l...@v...pl pisze:

    > SKĄD taki wniosek, że mi płacą ??? Jeśli chcesz wiedzieć, chcę pomóc mojej
    > znajomej, która jest kadrową i ma taki problem - nie wszyscy robią wszystko za
    > pieniądze

    Takie hipotetyczne założenie. Może niesłuszne.

    --
    @2009 Johnson

  • 18. Data: 2009-07-22 07:19:59
    Od: l...@v...pl

    > Takie hipotetyczne założenie. Może niesłuszne.

    ZMUSIŁEŚ MNIE DO MYŚLENIA :)

    OK wprowadzam 12-stki (32i)

    pn: 12:25 - 20:00 // doba trwa 12:25 pn: do 12:25 wt:
    wt: 7:25 - 15:00 // pracownik więc przepracował w tej pn: dobie 12 godz
    śr: 7:25 - 15:00
    czw: 7:25 - 15:00
    pt: 7:25 - 15:00

    o to ci chodziło ???

  • 19. Data: 2009-07-22 07:30:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    l...@v...pl pisze:

    > o to ci chodziło ???

    Mi o nic nie chodziło.
    A przede wszystkim nie napisałeś że te godziny nie są "sztywne".
    Nieładnie :)

    No dobra nie doczytałem tego "mniej więcej"
    --
    @2009 Johnson

  • 20. Data: 2009-07-22 07:46:51
    Od: l...@v...pl

    Cięzko, ale sympatycznie się z Tobą pisze ;)

    WARIANT 1
[...]

    WARIANT 2
    pn: 7:25 - 15:00
    wt: 7:25 - 15:00
    śr: 7:25 - 15:00
    czw: 12:25 - 20:00 // doba trwa 12:25 czw: do 12:25 pt:
    pt: 7:25 - 15:00 // pracownik więc przepracował w tej czw: dobie 12 godz

    Tylko obawiam się że 32i nie zastosuję do pracowników ze skróconym czasem
    pracy !!!

    a co jeśli