-
1. Data: 2009-09-20 21:54:16
Temat: czas naprawy
Od: " toolpusher" <t...@p...onet.pl>
Witam,
Oddałem pendrive'a na gwarancji do sklepu w którym go kupiłem (oni odesłali
do producenta). Czekam już miesiąc. Czy prawo reguluje jakoś czas naprawy w
którym gwarant czyli w tym wypadku musi dotrzymac?. Producent daje
dożywotnią gwarancję. Sklep tylko fakturę.
Czy czas 14 dni ma tu zastosowanie???
--
Pozdrawiam
Piotr Klęba
-
2. Data: 2009-09-20 21:56:28
Temat: Re: czas naprawy
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
toolpusher wrote:
> Czy czas 14 dni ma tu zastosowanie???
>
14 dni jest na uznanie bądż nie reklamacji. W twoim przypadku sklep
reklamację uznał a teraz "naprawia".
Czas naprawiania nie jest określony.
-
3. Data: 2009-09-20 22:02:21
Temat: Re: czas naprawy
Od: " toolpusher" <t...@p...onet.pl>
> Czas naprawiania nie jest określony.
Tego się własnie obawiałem.
Dziwne trochę bo można naprawę ciągnąc miesiącami i ja jako właściciel nic
nie mogę zrobić.
--
Pozdrawiam
Piotr Klęba
-
4. Data: 2009-09-20 22:04:53
Temat: Re: czas naprawy
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
witek pisze:
> toolpusher wrote:
>
>> Czy czas 14 dni ma tu zastosowanie???
>>
>
> 14 dni jest na uznanie bądż nie reklamacji. W twoim przypadku sklep
> reklamację uznał a teraz "naprawia".
Nic nie napisał, aby sklep uznał reklamację.
> Czas naprawiania nie jest określony.
Co nie znaczy, że jest nieskończony. Najlepiej jednak żądać nie
naprawy, tylko wymiany. Wtedy sytuacja jest o wiele klarowniejsza i nikt
nie będzie ściemniał z 3-miesięczną naprawą.
--
Liwiusz
-
5. Data: 2009-09-20 22:17:50
Temat: Re: czas naprawy
Od: " toolpusher" <t...@p...onet.pl>
> Nic nie napisał, aby sklep uznał reklamację.
Reklamacja uznana ponad 3 tygodnie temu a sprzętu brak. Dystrybutor jeszcze
"nie dosłał".
Żądać wymiany mogę. Na jakiej podstawie? Niezgodności z umową??
--
Pozdrawiam
Piotr Klęba
-
6. Data: 2009-09-21 07:25:08
Temat: Re: czas naprawy
Od: "piotrek" <piotrekjw_@_gmail.com>
Użytkownik " toolpusher" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:h969lu$ort$1@news.onet.pl...
>> Nic nie napisał, aby sklep uznał reklamację.
>
> Reklamacja uznana ponad 3 tygodnie temu a sprzętu brak. Dystrybutor
> jeszcze "nie dosłał".
> Żądać wymiany mogę. Na jakiej podstawie? Niezgodności z umową??
Jak reklamowałem Kingstona (ale dobrej klasy) to mi wymienili na nowy -
trwało to z 2-3 tygodnie