eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[crosspost]problem z klientem[crosspost]problem z klientem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Anax WRC" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.soc.prawo
    Subject: [crosspost]problem z klientem
    Date: Mon, 10 Aug 2009 15:59:52 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <h5p951$g1s$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.162.161.155
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1249912802 16444 79.162.161.155 (10 Aug 2009 14:00:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Aug 2009 14:00:02 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: kreativkarol
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:215327 pl.soc.prawo:602457
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam, wykonalem banery dla klienta, wystawilem fakture, zawiozlem banery,
    wspomnialem o zarysowaniach na dwoch z trzech sztuk,zostaly przyjete przez
    pracownika,a faktura podpisana tez przez pracownika . Na drugi dzien klient
    zlozyl reklamacje z okresleniem ze usluga nie zostala wykonana wg jego
    (skrytych) zalozen, czesc rzeczy ktore dostarczylem w ramach uslugi jest
    uszkodzona. Zgodzilem sie co do uszkodzen na niktorych z nich (banery
    zabralem), ale nie zgodzilem sie ze banery zostaly wykonane z "za cienkiego"
    matrerialu (klient nie okreslil grubosci w zamowieniu). Klient mi w ramach
    reklamacji odeslal fakture określając, że usługa zostala wykonana niezgodnie
    z jego zamowieniem, bo "zawsze mial grubsze banery".
    Jak wspomnialem ,uznalem czesc reklamacji-wlasnie pisze pismo, ale czesci
    nie uznalem. Musze teraz cos zrobic z fakturą. Do glowy przychodzi mi
    wystawienie korekty i odjecie z niej rzeczy, ktore zabralem. Ale jeden baner
    zostaje. Jak to rozwiazac ksiegowo?
    jesli wystawie korekte, to jestem prawie pewien, ze klient jej nie przyjmie,
    nie podpisze i nie odesle- chcialem ja wsadzic do odpowiedzi na reklamacje.
    no ale bede w kropce.
    Wszystkie argumenty co do wykonania zlecenia sa po mojej stronie-
    zapewnienia producenta materialu, drukarni, zamowienia klienta bez
    okreslenia gramatury itd.

    NO i drugie pytanie, jesli wystawie korekte to czy musze korygowac
    deklaracje VAT za lipiec? (podstawowa faktura jest z lipca, korekta
    sierpien)

    bede wdzieczny za wszleka pomoc ksiegowo-prawnicza, jak to rozwiazac
    pzdr
    Anax


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1