  • 11. Data: 2020-03-03 06:23:06
    Temat: Re: covid-19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No i dorobiliśmy się właśnie "spec" ustawy.

    Właśnie czytałem. Całe mnóstwo sposobów jak wydymać obywatela. Przypomnę
    tylko, że jak jakaś ustawa umożliwia wydymanie obywatela (nawet jeśli
    nie jest to jej celem) to wczesniej czy później to nastąpi. A sąd będzie
    badał, czy zgodnie z ustawą, a nie jej celem.

    Pierwszy kwiatek, to państwo nie odpowiada za żadne szkody wyrządzone
    przez jej przedstawicieli w związku z działaniami z covid. Mogą ci
    zburzyć dom bo będą tam chcieli zrobić szpital i chuj ci się należy.
    Szpital szpitalem, ale może twój dom spodoba się członkowi komisji do
    walki z wirusem? Itd...

    Dla tych co im się te obawy wydają absurdalne przypomnę słowa zbysia
    babalskiego pełnomocnika p.o.remier "polityka prorodzinna" straszydło
    dotyczące ustawy o kowr.

    "oczywiście kobiety na urlopach macierrzyńskich nie będą zwalniane.
    Pełnomocnik za każdym razem będzie bardzo dokładnie badał sytuację i
    zapewniam że taka ochrona będzie"

    Rok później ten sam zenek babalski przed sądem jako pełnomocnik ds
    utrzwporzenia kowr "nie mogłem brać stanu szczególnej ocherony matek
    przed zwolnieniem pod uwagę, gdyż nie pozwalała mi na to ani ustawa ani
    zarzadzenie ministra". Pełnomocnik kowr stwierdził nawet że
    niezwalnianie matek byłoby sprzeczne z prawem, bo dyskryminowałoby
    innych... Także jak ustawa umożliwa jakieś kurewstwo to wcześniej czy
    później to kurewstwo zostanie popełnione. Tyle w temacie.

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2020-03-03 06:57:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-03-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > nie jest to jej celem) to wczesniej czy później to nastąpi. A sąd będzie
    > badał, czy zgodnie z ustawą, a nie jej celem.

    To akurat wykreślono, ale premier nadal może arbitralnie nakazać to czy
    tamto przedsiębiorcom.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2020-03-03 11:24:46
    Od: r...@o...pl

    W dniu wtorek, 3 marca 2020 06:25:02 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > Pierwszy kwiatek, to państwo nie odpowiada za żadne szkody wyrządzone
    > przez jej przedstawicieli w związku z działaniami z covid.

    Mnie zaciekawiły "dni robocze" np. na odwołania od jakichś decyzji i ich
    rozpatrzenie - no bo co będzie działało i funkcjonowało, a co nie będzie, w dniach
    "nieroboczych"?

    Pozd-
    -Rowerex

  • 14. Data: 2020-03-03 17:04:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To akurat wykreślono, ale premier nadal może arbitralnie nakazać to czy
    > tamto przedsiębiorcom.

    Powtórzę co napisałem. Jeśli prawo, choćby mimowlonie umożliwia
    popełnienie przez władzę jakiegoś kurewstwa, to znaczy że to kurewstwo
    wcześniej czy póżniej przez władzę na obywatelu zostanie popełnione.

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2020-03-03 18:46:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2020 o 11:24, r...@o...pl pisze:

    > Mnie zaciekawiły "dni robocze" np. na odwołania od jakichś decyzji i ich
    > rozpatrzenie - no bo co będzie działało i funkcjonowało, a co nie będzie, w dniach
    > "nieroboczych"?

    A co za różnica - instytucja do której będziesz się odwoływał, będzie
    czynna, tylko zamkięta dla interesantów z powodu koronowirusa - odwołuj
    się pan przez okno:P

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2020-03-03 19:01:08
    Od: r...@o...pl

    W dniu wtorek, 3 marca 2020 18:46:22 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > A co za różnica - instytucja do której będziesz się odwoływał, będzie
    > czynna, tylko zamkięta dla interesantów z powodu koronowirusa - odwołuj
    > się pan przez okno:P

    Odwołanie to pikuś - ale "dni robocze" w obliczu zagłady ludzkości wymagałyby
    jakiegoś uregulowania - skoro będą istniały "dni robocze", to co ze świętami?

    No chyba, że w dni nierobocze i święta świętowałby też wirus...

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 17. Data: 2020-03-03 19:05:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2020 o 19:01, r...@o...pl pisze:

    > Odwołanie to pikuś - ale "dni robocze" w obliczu zagłady ludzkości wymagałyby
    > jakiegoś uregulowania - skoro będą istniały "dni robocze", to co ze świętami?

    Normalnie - jak masz termin do przyjęcia do szpitala za 258 dni, to
    liczą się robocze. Nierobocze się nie liczą do czekania:P

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2020-03-03 19:06:45
    Od: r...@o...pl

    W dniu wtorek, 3 marca 2020 17:04:56 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > popełnienie przez władzę jakiegoś kurewstwa

    A czy władza będzie w ogóle istniała przy prawdziwym zagrożeniu zagładą?

    No i gdzie i kto uregulował podejmowanie decyzji o tym, kogo warto ratować,
    a kogo poświęcić dla dobra "wybrańców" - kto tych wybrańców do "przeżycia"
    i "przedłużenia gatunku" będzie wskazywał i wg jakich kryteriów?

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 19. Data: 2020-03-03 20:46:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2020 o 19:06, r...@o...pl pisze:

    > A czy władza będzie w ogóle istniała przy prawdziwym zagrożeniu zagładą?

    Będzie. A co abdykuje wcześniej?

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2020-03-04 09:03:58
    Od: r...@o...pl

    W dniu wtorek, 3 marca 2020 20:46:43 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > Będzie. A co abdykuje wcześniej?

    A kogo abdykacja, czy nieabdykacja będzie wówczas interesowała?

    Pozdr-
    -Rowerex