    From: "Wiesława Zaleska" <w...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: coraz więcej materiałów ...
    Date: Sat, 23 Mar 2002 19:29:56 -0000

    Nie wiem na ile to unikatowe, ale wydaje mi się, że rzadkie a często
    poszukiwane- więc jeżeli ktoś szuka np. OWU ubezpieczeń osobowych,
    umieściłam je ostatnio w pdf na mojej stronie www.epolisa.republika.pl
    (inne-druki)
    Umieszczone zostały również druki do II filaru (przystąpienie i zmiana) oraz
    regulamin.

    Od niedawna jest też możliwość przesłania formularzy bankowych do kredytów
    mieszkaniowych i hipotecznych; staram się wydobywać z banku i TUNŻ (ING)
    coraz więcej materiałów, jeżeli macie Państwo jakieś sugestie-
    bezskutecznie czegoś szukacie- proszę o kontakt, może uda się wygryźć coś
    więcej:).

    Pozdrawiam

    *** w...@s...pl * www.ePolisa.republika.pl ***
    ubezpieczenia, kredyty, doradztwo- fachowo, rzetelnie, konkretnie
    // wskazówki nt odczytywania pdf www.ePolisa.republika.pl/pdf.htm