  • Data: 2002-12-09 12:11:42
    Temat: co zrobic z artystka za sciana
    Od: " I" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    niestety w nowym mieszkaniu za sciana po kilka godz. dziennie cwiczy skrzypaczka.
    Slychac to potwornie glosno, mamy zepsute wieczory i weekendy.
    Nie da sie tego zagluszyc niczym.
    W mieszkaniu nie da sie po prostu wytrzymac (uwierzcie...)
    Dodam, ze nie jest to muzyka najwyzszego lotu, raczej monotonne gamy i cwiczenia.
    Szczerze mowiac, jestem juz doprowadzona do ostatecznosci, jak ona gra ja sie
    zaczynam trzasc.
    Oczywiscie rozmowy nic nie daly bo ona "musi".
    Chyba nie ma innej mozliwosci niz otwarty konflikt.

    Gdzie szukac pomocy i jakimi przepisami prawnymi ich postraszyc?
    Czy mamy szanse wygrac?
    Takie znecanie sie nad ludzmi nie moze byc zgodne z prawem.....(?)