  • 41. Data: 2004-10-01 14:39:25
    Temat: Re: co robic ze starymi fakturami
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-10-01 16:20, Lesio5 rzecze:
    > Jestes bezczelnym gówniarzem i nie zamierzam z toba prowadzic merytorycznej
    > dyskusji. EOT.

    Myślę, że masz szczęście starcze, że jestem w wieku, w którym nazwanie
    mnie gówniarzem jest komplementem.

    A to, że nie zamierzasz prowadzić merytorycznej dyskusji to widać.
    Stać Cię tylko na epitety.
    I wcale mnie to nie dziwi bo brak Ci argumentów.

    Arek

    --
    www.losowania.net

  • 42. Data: 2004-10-01 14:41:32
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-10-01 16:26, Samotnik rzecze:
    > Ej, a pamiętasz, kto zrobił sobie parę lat temu bożka ze swoich danych
    > osobowych przetwarzanych przez serwery usenet news? ;-)

    Prosiłbym byś w przyszłości nie przekręcał historii.
    Sprawa dotyczyła pomiatania moimi imieniem i nazwiskiem oraz podszywania
    się pode mnie przez kilku adminów serwerów news i iluś tam użytkowników,
    a nie przetwarzania ich przez serwery news.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 43. Data: 2004-10-01 15:00:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Lesio5 wrote:

    > Po czym ktos wywlecze pare fakturek i jest podstawa do sankcji z art. 51
    > ustawy.

    Jasne. A krasnoludki mogą szczać do mleka.

    Rozumując tak, jak ty, powinienem komisyjnie niszczyć każdy kawałek
    papieru z jakimkolwiek tekstem. Zwłaszcza gazety z ogłoszeniami
    (przecież tam też są dane osobowe).

  • 44. Data: 2004-10-01 16:04:13
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...peeI>

    > A to, że nie zamierzasz prowadzić merytorycznej dyskusji to widać.
    > Stać Cię tylko na epitety.
    > I wcale mnie to nie dziwi bo brak Ci argumentów.

    Pieniaczu. W d..e byles, g...o widziales i zabierasz glos w dyskusji o
    której nie masz bladego pojecia. Dziwie sie ze Lesio5 tak dlugo z toba
    dyskusje prowadzil. Jestes typowym 'ekspertem' tej grupy.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 45. Data: 2004-10-01 16:44:03
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-10-01 18:04, SQLwysyn rzecze:
    > Pieniaczu. W d..e byles, g...o widziales i zabierasz glos w dyskusji o
    > której nie masz bladego pojecia.

    Widzę, że masz zszargane do cna nerwy. Włącz sobie relaksującą muzykę,
    zapal nastrojowe kadzidełka i zaaplikuj sobie masażyk i okład z młodych
    piersi. Tak Ci doktór Arek radzi.

    > Dziwie sie ze Lesio5 tak dlugo z toba dyskusje prowadzil.
    > Jestes typowym 'ekspertem' tej grupy.

    Czy jestem czy nie, to nie ma znaczenia w kwestii tego, że dane na
    fakturach nie podpadają pod tą ustawę i mogę tymi fakturami nawet
    wytapetować słupy ogłoszeniowe, a nikt mi nic nie zrobi za to.

    Uważasz inaczej? Ok - w takim razie jeśli prowadzisz firmę i faktury
    przepisujesz do programu księgowego to znaczy, że z premedytacją
    łamiesz prawo.
    I w takim razie podaj mi namiary na swoją firmę. Dokonam w niej zakupu,
    poproszę o fakturę i za dwa miesiące podam ją do sądu za złamanie prawa
    - przetwarzanie moich danych osobowych w Waszym systemie księgowym.

    No to jak? Jesteś kryminalistą czy nie ?

    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 46. Data: 2004-10-01 16:45:04
    Od: Arek <a...@e...net>

> [...]

    Widzę, że masz zszargane do cna nerwy. Włącz sobie relaksującą muzykę,
    zapal nastrojowe kadzidełka i zaaplikuj sobie masażyk i okład z młodych
    piersi. Tak Ci doktór Arek dobrze radzi.

  • 47. Data: 2004-10-01 16:56:01
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Lesio5 wrote:
    > A co takiego znajduje sie w art. 2, ze wylacza wg ciebie faktury ze zbioru
    > danych osobowych?

    zakres stosowania ustawy
    jaką formą przetwarzania danych są faktury?

    KG

  • 48. Data: 2004-10-01 16:57:20
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Lesio5 wrote:
    > Po czym ktos wywlecze pare fakturek i jest podstawa do sankcji z art. 51
    > ustawy.

    to jeszcze raz - a czyn zabroniony polega na?

    KG

  • 49. Data: 2004-10-04 07:25:50
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    > zakres stosowania ustawy
    > jaką formą przetwarzania danych są faktury?

    Art. 2.

    2. Ustawę stosuje się do przetwarzania danych osobowych w systemach
    informatycznych
    oraz w kartotekach, skorowidzach, księgach, wykazach i w innych
    zbiorach ewidencyjnych.

    Faktury zarchiwizowane pogrupowane chronologicznie sa zbiorem ewidencyjnym.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 50. Data: 2004-10-04 07:55:57
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    > Czy jestem czy nie, to nie ma znaczenia w kwestii tego, że dane na
    > fakturach nie podpadają pod tą ustawę

    Oby na pewno?