  • 1. Data: 2003-11-15 17:33:17
    Temat: co robić??
    Od: piotr rduch<p...@x...wp.pl>

    witam,mam pytanko dwa miesiące temu miałem wypadek
    samochodowy w którym wiele spraw było nie jasnych .tzn. jadąc
    samochodem na slrzyżowaniu uderzył do mnie samochód kierowca
    twierdził że miał zielone świetło ,ja też ;podobno był jakiś świadek ale
    zostawił tylko nr tel. po czy odjechał bo nie miał czsu,no i policjant na
    moja proźbe odmówił mi sprawdzenia trzeźwości alkomatem twierdząc
    że nopodstawie oddechu jest w stanie wytrzuć nawet lampkę
    szampana.wczoraj dostałem wezwanie na policje gdzie zatrzymano mi
    prawa jazdy,twierdząc że spowodowałem zagrożenie bezpieczeństwa w
    rychu drogowym art 86 1 kw. Co mam robić w takiej sytuacji??

    -> http://usenet.pomocprawna.info