  • 1. Data: 2002-09-26 17:44:19
    Temat: co oznacza termin "osoba stale zamieszkujaca"
    Od: "arkadiusz turczynin" <t...@f...onet.pl>

    co oznacza termin "osoba stale zamieszkująca"
    czy osoba, ktora jest gdzies zameldowana, ale tam nie mieszka moze być za
    taką uznana?
    nawet jesli głowny najemca stwierdzi, ze ta osoba tam nie mieszka, a inny
    świadek potwierdzi ,gdzie mieszka i od kiedy.
    (chodzi o czas rzędu kilku lat)
    arek

  • 2. Data: 2002-09-27 07:13:06
    Temat: Re: co oznacza termin "osoba stale zamieszkujaca"
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam!
    Miałam sprawę w sądzie o przyznanie mieszkania po zmarłym dziadku więc to
    pojęcie juz przerabiałam. A mianowicie:

    > co oznacza termin "osoba stale zamieszkujšca"

    stale zamieszkująca to osoba która stale przebywa (egzystuje) w danym miejscu
    zamieszkania (nie tymczasowo np: na 2 miesiące)

    > czy osoba, ktora jest gdzies zameldowana, ale tam nie mieszka moze być za
    > takš uznana?

    jeśli jesteś zameldowany np: u rodziców a mieszkasz u dziadka to jesteś osobą
    stale zamieszkującą mieszkanie dziadka!!!!
    nie ważne jest miejsce zameldowania skoro się w nim nie mieszka!!! tak się
    dowiedziałam w sądzie.....

    > nawet jesli głowny najemca stwierdzi, ze ta osoba tam nie mieszka, a inny
    > œwiadek potwierdzi ,gdzie mieszka i od kiedy.

    właśnie - musisz miec świadków na to gdzie faktycznie mieszkasz i przebywasz
    tzn. śpisz itp......mnie sędzina pytała nawet o to gdzie mam szczoteczki do
    zębów ;-))))

    nie wiem czy za bardzo nie namieszałam ale w razie czego proszę pytać
    Pzdr.
    Karen