  • 1. Data: 2003-11-19 12:43:10
    Temat: co na to kodeks pracy?
    Od: "gienia" <g...@g...pl>

    Zostałam wysłana na dwa tygodnie przymusowego urlopu po kłótni z księgową. Na
    koniec napisałam pismo do szefa wymieniając jej błędy i niedociągnięcia
    narażające firmę na straty. Jakie mogą być skutki takiej decyzji dla mnie??

  • 2. Data: 2003-11-19 13:33:19
    Temat: Re: co na to kodeks pracy?
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Zostałam wysłana na dwa tygodnie przymusowego urlopu po kłótni z
    > księgow?. Na
    > koniec napisałam pismo do szefa wymieniaj?c jej błędy i niedoci?gnięcia
    > narażaj?ce firmę na straty. Jakie mog? być skutki takiej decyzji dla mnie??

    To niestety zalezy od tego z kims szef spi ;-)

  • 3. Data: 2003-11-19 17:20:02
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > To niestety zalezy od tego z kims szef spi ;-)

    Nie trolluj.
    Chociaż właściwie......

    Leszek

  • 4. Data: 2003-11-19 20:47:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Ale on ma racje. Albo wywalą księgową i Gienia zostanie nową główną, albo
    wywalą Gienię. No w każdym razie innego wyjścia nie widzę, skoro już
    zaczynają na siebie listy pisać do szefów.