  • 1. Data: 2003-06-03 08:44:55
    Temat: ciężar i objętość paliwa rozliczenie z hutrownikiem
    Od: "Mariusz Dusza" <d...@k...chip.pl>

    Witam

    Czy ktoś z grupowiczów pamięta jaki akt prawny reguluje sposób rozliczania
    paliwa przy zakupach od hurtownika ?
    Przykład:
    Zamawiam 10 tys litrów
    cysterna przywozi 9,9 tys . litrów ,
    na wydaniu z magazynu mam 9,95 tys.l przy 15 stopniach celcjusza wyliczone
    na podstawie cięzaru paliwa w samochodzie i cięzaru właściwego przy 15
    stopniach C. (jak mniemam)
    Na fakturze płacę za 9,95 tys.litrów,
    Ogólnie latem dostaje za dużo paliwa (w litrach licząc bo waga jest ta sama)
    a zimą za mało
    Rocznie ma sie to pi razy drzwi bilansować.
    Jest to jasne ale pewnie jest jakieś rozporządzenie które taki sposób
    rozliczania reguluje?

    Mariusz

  • 2. Data: 2003-06-03 11:24:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    O ile się nie mylę, to jest taka tabelka określająca objętość kilograma
    paliwa w danej temperaturze. Widziałem coś takiego na stacji paliw w
    dokumentach. Ale nie mam pojęcia, skąd to jest. A nie będzie to jakaś norma?

  • 3. Data: 2003-06-04 08:49:12
    Od: "Mariusz Dusza" <d...@k...chip.pl>

> [...]
    > paliwa w danej temperaturze. Widziałem coś takiego na stacji paliw w
    > dokumentach. Ale nie mam pojęcia, skąd to jest. A nie będzie to jakaś

    Znalazłem ....
    http://www.e-petrol.pl/index.php/uslugi/serwis/porad
    y/braki.html