  • Data: 2004-11-08 17:39:46
    Temat: chyba trochę NTG? zakup mieszkania
    Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com> szukaj wiadomości tego autora

    Wiatm,
    przepraszam, ale nie wiem na której grupie zadać to pytanie. Jeżeli nikt tu
    nie może mi pomóc to proszę o wskazanie innej grupy.
    Kupuję mieszkanie u dewelopera, kredyt w banku na 100% wartości mieszkania.
    Cena mieszkania 94 000.
    Pytanie: jakie poniosę koszty dodatkowe? Nie chodzi o koszty kredytu, bo je
    znam, lecz o koszt aktu notarialnego, koszty sądowe za wpis do hipoteki
    banku, za wpis mnie do KW itp? Czy cały koszt aktu notarialnego ponosi w tym
    przypadku kupujący? Jak to wszystko obliczyć?
    Dziękuję za pomoc