  • 21. Data: 2013-07-01 09:58:48
    Temat: Re: choroba psychiczna
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    p...@g...com wrote:

    > Oczywiście IZOLACJI. Jeśli nie kara (czyli pudło), a ktoś go chce
    > leczyć - to niech za to płaci. Ja nie zamierzam płacić za przymusowe
    > leczenie wszystkich czubków w Polsce. Mam pilniejsze, własne wydatki.

    Ale płacisz, czy ci się to podoba czy nie. To się nazywają podatki.

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 22. Data: 2013-07-01 10:02:12
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    p...@g...com wrote:

    > Czy do Was nie dociera, że psychiatrzy leczą (tłumią objawy), ale nie
    > uleczają?

    Bo uleczyć może psychoterapeuta, a nie psychiatra. Psychiatra wypisuje
    leki, które chory ma brać i one mu pomagają.

    > 40 lat temu Starowicz chwalił się w wywiadzie, że wyleczył dużą grupę
    > homoseksualistów.

    Homoseksualistów można leczyć - wielu wyleczono np. z przeziębienia...

    > A całkiem serio podtrzymuję tezę, że psychiatra podpisujący się pod
    > wnioskiem o zwolnienie chorego psychicznie groźnego dla otoczenia
    > pacjenta powinien zapłacić co najmniej dożywotnim zakazem wyk. zawodu,
    > jeśli pacjent powtórzy wyczyn. A jeśli pacjent zamordował, to psychiatra
    > ma odpowiadać za współudział.

    Masz jakąś osobistą traumę z tym związaną? Pytam poważnie.

  • 23. Data: 2013-07-01 11:57:10
    Od: p...@g...com

    W dniu poniedziałek, 1 lipca 2013 10:02:12 UTC+2 użytkownik Adam Wysocki napisał:

    > Homoseksualist�w mo�na leczy� - wielu wyleczono np. z przezi�bienia...

    No - Starowicz raczej ich leczył z homoseksualizmu i poczytywał to sobie za sukces.

    > Masz jak�� osobist� traum� z tym zwi�zan�? Pytam powa�nie.

    Osobistą - nie. Na szczęście żaden wypuszczony z pudła/szpitala psychopata ani
    recydywista nie dopadł nikogo z moich bliskich. Raczej "społeczno-empatyczną". No i
    jestem zwolennikiem wolności i odpowiedzialności. Także za podpis pod słowem
    "wyleczony" na wniosku o zwolnienie psychopaty.

    --

    Tnx
    A.

  • 24. Data: 2013-07-01 12:24:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    p...@g...com wrote:

    > Starannie powycinałeś to, co dotyczyło Ciebie, po czym odpowiadasz podobnym
    zarzutem?
    > Pogratulować umiejętności dyskusji.
    > Czyli:
    > "
    > - gadasz bzdury!
    > - nie, to ty jesteś głupi!
    > "
    >
    > Przestaję odpowiadać na Twoje posty.

    slusznie

  • 25. Data: 2013-07-06 21:28:18
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    kuśwa, jak żeś wylazł ??
    Sio do kilfila spowrotem !

  • 26. Data: 2013-07-07 02:14:23
    Od: "Zb. Drwiega" <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <kqmqrg$p3a$23@dont-email.me> witek napisal(a):

    > chcialbys karac uposledzonych, ktorzy nie zdaja sobie sprawy z tego co
    > robia?

    WQcale [on} nie musi chcieć.
    To sie przecoez dzieje na codzien {Koszalin, skazany, uposledzony]

    --
    Pozdr.
    ____________________

  • 27. Data: 2013-07-07 02:16:18
    Od: "Zb. Drwiega" <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <kqmqrg$p3a$23@dont-email.me> witek napisal(a):

    > chcialbys karac uposledzonych, ktorzy nie zdaja sobie sprawy z tego co
    > robia?

    Wcale [on] nie musi chcieć.
    To się przeceż dzieje na co dzień [Koszalin, skazany mimo że upośledzony]

    --
    Pozdr.

  • 28. Data: 2013-07-08 13:57:12
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    tylko się nie zsikaj... (wersja ocenzurowana)