eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocZUJĘ SIE OSZUKANY przez microsoft › cZUJĘ SIE OSZUKANY przez microsoft
  • Data: 2005-12-22 14:52:31
    Temat: cZUJĘ SIE OSZUKANY przez microsoft
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kurde (żeby nie powiedzieć gorzej, a wiecie, że umiem)

    Namawiany byłem na zakup programu Mikrosoft Office, mamiony bezpłatnym
    serwisem pomocy technicznej ... i w końcu kiedy już się zdecydowałem ...
    odżałowałem kasę na tego cholernego profesionala .. i kiedy zacząłem się nim
    bawić .... po pół roku okazało się, że bezpłatny serwisk o którym mnie
    zapewniano, że będzie przez pięć lat .... skończył bezpłatną działalność
    ..... wolno mi zapytać dwa razy bezpłatnie ... a potem dupa .... trzeba
    płacić .... i teraz moje pytanie:
    1) Czy wprowadzając nowelizację sposobu działania pomocy technicznej i
    zmieniajac warunki osobom już posiadającym ten program nie popełnia
    świństwa, chamstwa, czy wykroczenia ten, który mi te programy oferował?
    Zaznaczam, że na te tematy głównie rozmawiałem z licencjonowanymi osobami
    spod numeru infolinii Microsoft ??

    2) Czy mam prawo się denerwować??

    pozdrawiam
    fart



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1