  • 1. Data: 2003-07-02 18:49:03
    Temat: brak wpisu w ks.wiecz.
    Od: i...@p...onet.pl

    Witam,
    Otoz, mam taki problem. Moja tesciowa stala sie wlascicielka kilku lokali
    mieszkalnych w kamienicy. Nabyla wlasnosc tych lokali w drodze spadkobrania.
    Jednakze po wydaniu przez sad stwierdzenia nabycia spadku nie wystapila o wpis
    do ksiegi wieczystej (a minely juz dwa lata). W zwiazku z tym mam pytanie,
    jakie sa konsekwencje prawne braku takiego wpisu? (nie chodzi mi o zbycie
    nieruchomosci) Czy brak ujawnienia prawa wlasnosci w ksiedze wieczystej moze
    miec wplyw na dzialalnosc wspolnoty mieszkaniowej, ktorej jest czlonkiem?
    Ponadto, czy moze to stanowic przeszkode przy zaciaganiu kredytu przez
    wspolnote na remont kamienicy?

    Pozdrawiam

    Izabella

  • 2. Data: 2003-07-03 20:59:18
    Temat: Re: brak wpisu w ks.wiecz.
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miec wplyw na dzialalnosc wspolnoty mieszkaniowej, ktorej jest czlonkiem?
    > Ponadto, czy moze to stanowic przeszkode przy zaciaganiu kredytu przez

    coś tak widzi mi się, że jest obowiązaek ujawnainia praw w KW,
    ale wspólnocie to na pewno nie zaszkodzi,
    najwyżej ów właściciel nie bedzie mógł skutecznie brac udziału
    w zebraniach wspólnoty,

    JarekM