    From: "maximus" <n...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: brak odebrania listu poleconego z sądu
    Date: Wed, 25 Oct 2006 10:25:19 +0200

    Co się dzieje w przypadku kiedy adresat nie odbierze listu poleconego z
    sądu?
    Czy sad uznaje próbę doręczenia listu za skuteczną i wyznacza sprawe czy
    musi w jakiś inny sposób skutecznie powiadomić adresata?

    Pytam bo mam przypadek jest taki że człowiek pod moim adresem nie mieszka
    (matka) co też tłumaczę listonoszowi, ale nie wiem co on sobie odnotował
    lecz po paru dniach dostaje powtórne wezwanie z adnotacją na wezwaniu, że
    adresata nie zastano pod adresem w dniu tym a tym.
    Nie chciałbym aby czasami sąd pomyślał że ktoś celowo nie odbiera
    korespondencji. Niestety sąd wysłałpismo na nieaktualny adres a
    przemeldowanie nastapiło już 5 miesiecy temu.