    From: "Regi" <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: brak oc - odcholowany samochod
    Date: Sun, 25 Sep 2005 11:49:16 +0200

    witam,
    Przez wlasna nieuwage, głupote i wiare w to, ze PZU lub moj agent ubezp.
    poinformuje mnie o tym iz waznosc mojego OC mija zostalem zlapany przez
    policje z brakiem OC (3 dni wczesniej stracil waznosc).
    Samochod zostal odcholowany na parking strzezony, a ja zdaniem policjantow
    moglem go odebrac w chwili oplacenia OC...
    No i tutaj zaczynaja sie klopoty.
    1h pozniej OC bylo oplacone i udalem sie do komisariatu po odbior dowodu
    rej. Nie chciano mi go wydac twierdzac iz pierw nalezy oplacic wszystkie
    rzeczy na parkingu jednak po chyba 20 minutach wyklucania sie otrzymalem go.
    Gdy pojechalem na parking okazalo sie ze nie ma nikogo kto zajmuje sie
    platnosciami i samochodu mi nie wydadzą, poprosilem o jakiś cennik,
    regulamin parkingu lecz nic nie bylo dostepne. Ochroniarze pobiegli tylko
    szybko pozamykac brame i tyle widzilaem moj samochod...
    Na Policji stwierdzono iz to ze parking przetrzymuje moj samochod nic ich
    nie obchodzi i zadnego zgloszenia o przywlaszczeniu mienia nie przyjmą...
    No i teraz pytania...
    Czy Policja miala na poczatku racje nie chcac mi wydac dowodu rej mimo
    oplacenia OC.
    Czy rzeczywiscie parking moze sobie powiedziec ze w soboty i niedziele nie
    wydają samochodow a policja nic nie moze zrobic?
    Czyli co..? Moge se tez taki parking otworzyc, przyjmowac wozy codziennie
    ale wydawac je tylko np. w soboty o godzinie 13:00-13:30? ;) a jak ktos nie
    zdarzy to czeka tydzien i codziennie dochodza oplaty postojowe itd?;)

    --
    Regi