  • 1. Data: 2003-11-08 17:26:05
    Temat: bilingi
    Od: "jurekh" <h...@p...onet.pl>

    Przeczytałem kilka głosów "w tym temacie" właśnie jest rzecz w tym że mnie
    interesują rozmowy przychodzące, a w szczególności te które są dla mnie
    kłopotliwe, ktoś po prostu dzwoni do mnie i opowiada różne głupoty, bardzo
    dla mnie kłopotliwe?
    Obawiam się czy np. telefon wyświetlający przychodzące nr może nie
    wyświetlić nr rozmówcy jeżeli on sobie jakoś to zablokuje?

  • 2. Data: 2003-11-08 17:33:26
    Temat: Re: bilingi
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

  • 3. Data: 2003-11-08 17:47:59