  • 21. Data: 2007-07-07 18:16:25
    Temat: Re: bezdomny z samochodem
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pord4u napisał(a):

    > Jedyne, do czego moge sie czepnac to nabor na urzednika, zwlaszcza
    > samorzadowego. Konkursy to lipa, z gory wiadomo kto wygra - wujek,
    > synek, coreczka, sasiad.

    Tia... Taka strasznie trudna, niewdzięczna i mało płatna praca - a
    ludzie muszą po znajomości sięgać, żeby ją zdobyć...

    Coś kręcicie w zeznaniach, obywatelu ;->

    > wieszanie psow na urzednikach, ale na Boga nie szufladkujmy ich. Znam
    > wielu i naprawde sa to osoby madre, pracowite, uprzejme i otwarte na
    > wiedze. Niestety, to zdecydowana mniejszosc.

    Zauważ, że użyłem słowa "urzędas". Podpowiedź: 'lekarz' a 'konował'...

    [ciach]

    > Wszedzie ? Czy tylko tam gdzie Ty mieszkasz, ewentualnie w duzych
    > miastach ? Poza tym mit o godziwym wynagrodzeniu za dobra prace mozna
    > sobie wlozyc miedzy bajki.

    No popatrz... A jakoś się to ludziom udaje. I to nierzadko. Tylko takim
    co to (a) chcą pracować oraz (b) potrafią pracować.

    [ciach]

    > Rozumiem, ze zycie znasz z telewizora i nie masz rodziny. Proponuje Ci
    > pojezdzic po Polsce i zobaczyc, czy utrzymasz nawet trzyosobowa rodzine
    > nie majac swojego mieszkania, samochodu i majac pensje w wysokosci
    > powiedzmy 2 tysiecy zlotych (placac 1200 zlotych za stancje) co dla
    > wielu osob jest tylko marzeniem. Nie licze lekarzy, politykow,

    Wiesz, jak jesteś na tyle głupi, że najpierw sprawiasz sobie trójkę
    dzieci a dopiero potem się zastanawiasz, gdzie będziecie mieszkać, to
    jest to tylko i wyłącznie twój problem.

    > mundurowych czy innych "biedakow". Biore pod uwage rzesze mlodych osob,
    > z wyzszym wyksztalceniem, ktorzy czesto pracuja za 800-900 zl jako
    > pomocnik ekspresu do kawy, czy obslugiwacz ksero.

    Albo przestawiają się na to, co jest aktualnie potrzebne (np. układanie
    glazury) i sobie chwalą taką robotę. Czasy, kiedy przez całe życie
    człowiek miał gwarancję, że będzie miał pracę w "swoim" zawodzie minęły
    dawno.

    > Szkoda pisac dalej, milego dnia.

    To skończ to pisanie, rusz dupsko sprzed komputera i znajdź sobie
    porządną pracę.

  • 22. Data: 2007-07-07 23:23:20
    Od: "pord4u" <p...@g...com>

    wiadomości news:ts15m4-uc5.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > pord4u napisał(a):

    > Tia... Taka strasznie trudna, niewdzięczna i mało płatna praca - a
    > ludzie muszą po znajomości sięgać, żeby ją zdobyć...

    Coz, zona lekarza, ktora nigdy nie pracowala, czy coreczka Pana Stefana,
    ktora umie tylko malowac paznokcie z checia popracuje (czyt. posiedzi 8
    godzin).

    > Wiesz, jak jesteś na tyle głupi, że najpierw sprawiasz sobie trójkę
    > dzieci a dopiero potem się zastanawiasz, gdzie będziecie mieszkać, to
    > jest to tylko i wyłącznie twój problem.

    Nie mam trojki dzieci obywatelu i raczej potrafie pomyslec. Wyjrzyj czasem
    spoza swojego fotela i zobacz jak ludzie zyja. Trzy, czy czteroosobowa
    rodzina w malym miescie po prostu czesto-gesto klepie biede i nie jest to
    rodzina z marginesu. Ot, zwykli zjadacze chleba, bez przyszlosci, w srednim
    wieku. Poza tym epitety kieruj bardziej w swoja strone, Panie nie-kolego.

    > To skończ to pisanie, rusz dupsko sprzed komputera i znajdź sobie
    > porządną pracę.

    Gdybys tylko zechcial pomyslec, ze nie opisywalem swojej sytuacji, juz by
    bylo lepiej. Najlatwiej zamknac sie w swoim sterylnym swiatku i miec
    wszystkich w dupie, bo sobie nie radza i nie umieja sie "dostosowac". Poza
    tym nie kazdy chce spierdalac za granice, czy wdychac opary wielkiego
    miasta. Sam mieszkam w dosyc duzym i ono mnie meczy. No ale przeciez czasy,
    ze cos dawali za darmo sie skonczyly, teraz to jest wybor, demokracja,
    otwarte rynki, Europa na nas czeka. A zwykly, szary czlowiek niech zdycha.

    P.S. Ty masz dupsko ;-)

    --
    pord4u
    --- pomoc w zakresie rej. pojazdów
  • 24. Data: 2007-07-07 23:50:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pord4u wrote:

    > Coz, zona lekarza, ktora nigdy nie pracowala, czy coreczka Pana Stefana,
    > ktora umie tylko malowac paznokcie z checia popracuje (czyt. posiedzi 8
    > godzin).

    Czyli potwierdzasz, że do tej roboty nierzadko pchają się obiboki i
    osoby niekompetentne.

    > Nie mam trojki dzieci obywatelu i raczej potrafie pomyslec. Wyjrzyj
    > czasem spoza swojego fotela i zobacz jak ludzie zyja. Trzy, czy

    Rozsądni najpierw szukają pracy, potem jakiegoś lokum i dopiero wtedy
    biorą się za płodzenie potomstwa.

    > czteroosobowa rodzina w malym miescie po prostu czesto-gesto klepie
    > biede i nie jest to rodzina z marginesu. Ot, zwykli zjadacze chleba, bez
    > przyszlosci, w srednim wieku.

    W średnim wieku? Z dziećmi? Bez domu? Zwykli? ROTFL

    > Poza tym epitety kieruj bardziej w swoja
    > strone, Panie nie-kolego.

    Ani mi się śni - ja nie zaczynałem dorosłego życia od "wpadki" z dzieckiem.

    Swoją drogą interesująca ta kadra urzędnicza z TWOJEJ wizji - wszyscy z
    małych miejscowości, bezdomni i z dziećmi z przypadku na karku. Nie ma
    co - szczyt inteligencji ;->

    [ciach reszta tanich, demagogicznych bredni[

  • 25. Data: 2007-07-07 23:56:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pord4u wrote:

    > Domyslam sie, ze odkrylem Ameryke. Zaden urzednik nigdy na to nie wpadl.
    > Co za tepy narod.

    Ponownie: urzędnik a urzędas. Ale widzę że tę drobną uwagę "przypadkiem"
    wyciąłeś i zignorowałeś.

    [ciach]

    > To nie krytykuj tych, co potrafia i siedza za owym biurkiem. Tez maja

    Zdecydowanie masz problemy z czytaniem.

    Ja przecież krytykuję tych co za biurkiem siedzą choć właśnie NIE potrafią!

    > nabrac krzepy i zasuwac na budowie ? Moze wcale nie powinno byc

    Na zdrowie im wyjdzie :)

    Wiem, bo przy okazji budowy własnego domu też zasuwam wraz z
    "zawodowymi" robotnikami i kondycja robi się znacznie lepsza :)

    > urzednikow, skoro to taka tepota. Ot, kazdy by sobie bral co chce, jak
    > chce, kiedy chce i po co jakies decyzje, sryzje. Toz to i tak cymbaly i
    > darmozjady. Na Sybir z nimi.

    Nerwosolku? Bo ci jeszcze jakaś żyłka pęknie...

  • 26. Data: 2007-07-08 16:13:00
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    No niestety, mam nawet na taką okoliczność stosowną decyzję - odmowną.
    JaC

    -----

    > Sproboj zgodnie z prawem zarejestrowac samochod w miejscu zamieszkania, a sie
    przekonasz z jakimi imbecylami masz
    doczynienia

  • 27. Data: 2007-07-08 18:08:16
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    666 pisze:

    > No niestety, mam nawet na taką okoliczność stosowną decyzję - odmowną.
    > JaC

    I jaki paragraf podali? Przeciez w PORD jak byk jest napisane ze
    rejestruje sie pojazd w miejscu zamieszkania.

    Jacek

  • 28. Data: 2007-07-08 18:17:42
    Od: M&C <c...@C...pl>

    castrol pisze:

    > A kto Ci kaze tyle placic za stancje? To w Warszawie ceny sa mniejsze
    > (wynajmowalem mieszkanie ok. 5 lat

    Poważnie? Masz jakieś namiary? Brat szuka, ale coś na droższe trafia.

    Marzena

  • 29. Data: 2007-07-08 19:36:24
    Od: "pord4u" <p...@g...com>

    wiadomości news:bfl5m4-ag6.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Czyli potwierdzasz, że do tej roboty nierzadko pchają się obiboki i
    > osoby niekompetentne.

    Oczywiscie.

    > Rozsądni najpierw szukają pracy, potem jakiegoś lokum i dopiero wtedy
    > biorą się za płodzenie potomstwa.

    A potem okazuje sie, ze maja po 55 lat i troche ciezko miec dziecko. Coz,
    mieli za to piekna kariere zawodowa. Szkoda tylko, ze nie zabiora jej ze
    soba na lono Abrahama.

> [...]

    > Swoją drogą interesująca ta kadra urzędnicza z TWOJEJ wizji - wszyscy z
    > małych miejscowości, bezdomni i z dziećmi z przypadku na karku. Nie ma

    Przepraszam, a co ma inteligencja do sytuacji zyciowej (finansowej) ?
    Urzednik to tylko ktos wielkomiejski z M-6? Znam moze z trzech doktorow
    prawa, ktorzy sa naprawde autorytetami w swojej dziedzinie, a nie sa mega
    bogaci. Rozumiem, ze sa glupi bo nie wykorzystuja swojej inteligencji po to,
    zeby poprawic swoj byt.

    Bicie piany.