  • Data: 2011-08-31 06:34:39
    Temat: [bardzo OT]Re: Sprawdzenie wpisu w KW
    Od: "emeryt" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > albo kozystasz z serwisu http://ekw.pl/ ktury sam wyliczy

    kurcze, nie żebym się czepiał, ponieważ sam mam problemy
    z ortografią, ale może jednak zanim wyślesz, napisz to pod
    wordem albo innym czymś. Błędy zrobiłaś tam gdzie to było możliwe.
    Jak mnie to razi tz. kogoś kto ma przejawy dysleksji, to potrafię
    sobie wyobrazić co przeżyje purysta językowy.
    Ale to tak na marginesie, nie wnosząc nic do głównego tematu, żeby
    inni Cię na grupie nie zjedli.