  • Date: Sat, 18 Feb 2006 16:15:36 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: bank oswiadcza, ze nie mam u niego linii kredytowej ;)

    Ave!

    W związku z tym, że jestem w trakcie robienia konsolidacji,
    potrzebowałem uzyskać od banków, z którymi miałem do czynienia,
    zaświadczenie o aktualnym stanie zadłużenia.

    Jeden z nich przyslał mi pismo (nieco streszczę), że aktualnie korzystam
    u nich z 4 produktów bankowych: karty kredytowej i 3 kredytów ratalnych.

    Niczego innego nie wymienili.

    Czy można uznać takie oświadczenie za wiążące bank - tzn. że poza
    wymienionymi kredytami żadnych roszczeń do mnie nie mają?

    Wczoraj przyszła do mnie druga kopia tego zaświadczenia (przysłali mi ją
    po tym, jak poprosilem, żeby dokładnie sprawdzili, co mam, bo mi takiego
    jednego drobiazgu - konkretnie kredytu odnawialnegow koncie - brakuje).
    Oczywiście nadal są 4 wcześniej wymienione produkty.

    Czy oni właśnie zrobili mi prezent? ;-)