  • 11. Data: 2009-11-06 21:12:43
    Temat: Re: atrakcyjna pościel za 2500 pln - JAK oddać ?
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "coolina" <c...@w...ppl> napisał w wiadomości
    news:hd13mh$sm$1@news.onet.pl...

    > oczywiście. W takim przypadku cienżar
    a co to jest?

  • 12. Data: 2009-11-06 23:12:58
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > Potwierdzeniem bedzie odstapienie od umowy wyslane w odpowiednim czasie o
    > odpowiedniej tresci.

    A jak udowodni jaką treść wysłał poleconym i że to nie była tylkoo pusta
    koperta?

  • 13. Data: 2009-11-07 02:04:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Zygmunt wrote:

    > A jak udowodni jak? tre?ae wys?a? poleconym i ?e to nie by?a tylkoo pusta
    > koperta?

    zajrzyj do archiwum.

  • 14. Data: 2009-11-07 14:54:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zygmunt pisze:

    > A jak udowodni jaką treść wysłał poleconym i że to nie była tylkoo pusta
    > koperta?

    Zachowuje kopię pisma i dowód nadania. I piłeczka jest po stronie
    odbiorcy. Przy czym sąd i tak raczej nie uwierzy w bajeczki, że
    "przyszła pusta koperta".

  • 15. Data: 2009-11-09 08:24:27
    Od: l...@v...pl

    1. umowa zawarta poza lokalem - więc 10 dni od podpisania umowy i w tym terminie
    wysłałem stosowne pismo wraz z gratisami, które dostałem przy podpisaniu umowy,
    z ostrożności, bo właściwy towar miał być wysłany pocztą,

    2. moim zdaniem pościel i tak nie przyjdzie w ciągu 10 dni od dnia podpisania
    umowy, bo firma poczeka co zrobię, i jeśli nie dostaliby pisma o odstąpieniu to
    by mi przysłali, a w przeciwnym razie nie wyślą,

    3 jeśli jednak pomimo otrzymania pisma, wysłaliby pościel, moim zdaniem spełnią
    świadczenie na swoje ryzyko, a jako niezamówiony towar będę je mógł zatrzymać -
    pod warunkiem, że odbiorę PO dacie w jakiej doszło do nich oświadczenie o
    odstąpieniu, a na poważnie SKĄD mam wiedzieć kto i co do mnei przesyła, a może
    to odpowiedź na moje pismo ?

    4. wybieram się na taką prezentację, aby nagrać to jak będą kazali mi się
    podpisać podpisem osoby trzeciej (tak jak miało to miejsce tutaj) pod pretekstem
    rabatu za niepełnosprawność, babcia podpisała za dziadka umowę za namową
    przedstawiciela ... co o tym sądzicie ?

  • 16. Data: 2009-11-09 10:00:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Nov 2009, l...@v...pl wrote:

> [...]
    > rabatu za niepełnosprawność, babcia podpisała za dziadka umowę za namową

    Że próba użycia tego nagrania w innej sprawie (np "zamknięcia ust"
    w sprawie "niezamówionej przesyłki") to będzie szantaż i można za
    to dostać coś ze trzy lata.
    Jedynym innym niż postawienie zarzutów przed sądem sposobem wykorzystania
    takiego nagrania jest zmuszenie naruszającego prawo do odstąpienia od
    naruszenia w *tej* sprawie i w *takim* kontekście.
    Mi wychodzi, że można wywalczyć odstąpienie od rabatu :|
    Oczywiœcie spowodowanie oskarżenia przed sądem o czyny niedozwolone
    jest możliwe (ale związku z innymi sprawami IMVHO mieć nie będzie).

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2009-11-09 10:54:41
    Od: l...@v...pl

    Wiesz de facto chodzi mi o prewencję, bo to co robiąsprzedawcy jest niesamowite
    - działają w stylu "nikt ci tyle nie da co ja ci naobiecuję" i chciałem z tym
    skończyć miejski rzecznik praw konsumentów zobowiązał się do poprowadzenia
    takiej sprawy, dopatrując się nieuczciwych praktyk

    ds

  • 18. Data: 2009-11-09 13:35:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    l...@v...pl wrote:
> [...]
    > rabatu za niepełnosprawność, babcia podpisała za dziadka umowę za namową

    ze jak sie sprawa rypnie, to babcia bedzie musiala wpisywac w
    odpowiednich rubrykach "karana".
    Zapewne dostanie w zawieszeniu.

  • 19. Data: 2009-11-09 16:01:45
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...please.op.pl>

    Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pretekstem
    > rabatu za niepełnosprawność, babcia podpisała za dziadka umowę za namową

    Czy umowa podpisana w ten sposób jest ważna?

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 20. Data: 2009-11-09 18:25:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Nov 2009, l...@v...pl wrote:

> [...]
    > skończyć miejski rzecznik praw konsumentów zobowiązał się do poprowadzenia
    > takiej sprawy, dopatrując się nieuczciwych praktyk

    Doceniam i nie mówię, żeby nie :)
    Ale poszło wyłącznie o dowód w postaci nagrania przestępstwa.
    Przestrzegłem tylko przed próbą wykorzystania "proszę mi załatwić ...
    bo jak nie, to tu mam nagranie i pójdę na policję".
    Można iść na policję.
    Można nie iść na policję.
    Można zażądać "ta traksakcja jest nieważna, tu mam dowód, proszę
    wycofać".
    Można zagrozić: "żądam żeby natychmiast zaprzestać takich praktyk,
    jak *to* się raz jeszcze zdarzy, dam dowody na policję".

    Ale *nie można* grozić w celu osiągnięcia własnych korzyści,
    w tym załatwienia jakiejś *innej* "swojej sprawy" której dopuszczający
    się czynu zabronionego nie chce załatwić ani w niczym co nie
    ma na celu "zapobieżeniu dalszego naruszania".

    pzdr, Gotfryd