  • Data: 2004-07-19 17:26:00
    Temat: art. 306 KPK
    Od: jaQbek <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem właśnie pismo z prokuratury o umorzeniu postępowania dotyczącego
    kradzieży. Jako powód podali niwykrycie sprawców. W pouczeniu jest, że
    moge w ciągu tygodnia odwołać się od powyższego, oraz że przysługuje mi
    prawo wglądu do akt sprawy zgodnie z art. 306 par. 1 i 2 KPK. Mam wobec
    tego kilka pytań:
    - czy w odwołaniu mogę powoływac się na to, iż podejrzewam, że nie zostały
    wyczerpane wszystkie środki zmierzające do wykrycia sprawcy lub ustalenia
    lokalizacji skradzionego przedmiotu (telefon kom.) Nadmienię, że składałem
    w późniejszym terminie kilka dodatkowo uzyskanych informacji, które
    mogłyby pomóc w zawężeniu miejsca działalności przestępców - kradzież
    miała miejsce w pociągu, jednakże nie dostałem dotąd potwierdzenia, że
    komenda, gdzie to składałem, przesłała papiery do prokuratury zajmującej
    się sprawą
    - czy mogę domagac się przesłania kopii akt pocztą ze względu na odległość
    od prokuratury - mieszkam na Śląsku, sprawę prowadzi prokuratura na
    Pomorzu, czy moge domagac się podania czynności, jakie prokuratura
    wykonała w celu ustalenia sprawców kradzieży itp ?

    j...@N...onet.pl.USUNTO