  • 1. Data: 2006-02-18 21:09:04
    Temat: art. 20 ust. 6 ustawy o usługach turystycznych
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    witam, mam pytanko, czy znane jest komus orzecznictwo (w sprawach
    przeciwko biurom turystycznym) w ktorym poszkodowany (turysta) uzyskal
    wnioskowane odszkodowanie, powolujac sie na wspomniany art. ustawy ?

  • 2. Data: 2006-02-22 00:17:05
    Temat: Re: art. 20 ust. 6 ustawy o usługach turystycznych
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    news napisał(a):
    > witam, mam pytanko, czy znane jest komus orzecznictwo (w sprawach
    > przeciwko biurom turystycznym) w ktorym poszkodowany (turysta) uzyskal
    > wnioskowane odszkodowanie, powolujac sie na wspomniany art. ustawy ?

    nikt nie wie ?

  • 3. Data: 2006-02-22 18:38:36
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    news wrote:
    > witam, mam pytanko, czy znane jest komus orzecznictwo (w sprawach
    > przeciwko biurom turystycznym) w ktorym poszkodowany (turysta) uzyskal
    > wnioskowane odszkodowanie, powolujac sie na wspomniany art. ustawy ?

    A trzeba tu orzecznictwa? Przepis jest na tyle jasny, że postępowanie
    sądowe jest IMO formalnością, jeśli tylko komuś się zechce egzekwować
    swoje.