  • 1. Data: 2005-07-04 15:34:44
    Temat: aplikacja referendarska
    Od: "Maciej Jasiński" <m...@p...fm>

    Witam
    Czy ktoś wie kiedy jest egzamin na aplikację referendarską i czy w ogóle
    jest w tym roku i jaki jest mniej więcej zakres materiału??

    Maciek

  • 2. Data: 2005-07-04 15:49:36
    Temat: Re: aplikacja referendarska
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Maciej Jasiński napisał(a):
    > Witam
    > Czy ktoś wie kiedy jest egzamin na aplikację referendarską i czy w ogóle
    > jest w tym roku i jaki jest mniej więcej zakres materiału??

    A to nie jest tak, ze referendarzem zostaje sie po skonczeniu aplikacji
    sedziowskiej kiedy sie nie uda zalapac na zaden etat asesorski? (pisze
    raczej praktycznie, bo tych miejsc to zostaje calkiem niewiele - kilka
    na okreg mazowiecki, wiec chyba nie warto sobie tym glowy zawracac).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-07-04 18:28:00
    Od: juma <j...@o...pl>

    Mithos napisał(a):

> [...]
    > raczej praktycznie, bo tych miejsc to zostaje calkiem niewiele - kilka
    > na okreg mazowiecki, wiec chyba nie warto sobie tym glowy zawracac).

    W moim okręgu na referendarzy przyjmują tylko tych po aplikacji sądowej.

  • 4. Data: 2005-07-04 20:44:26
    Od: "Maciej Jasiński" <m...@p...fm>

    podobno jest ona od 2 lat i trwa rok - można sobie iść jak się nie zdało np
    na sądową kilka dni temu ;-)

  • 5. Data: 2005-07-04 22:27:46
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Maciej Jasiński" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > podobno jest ona od 2 lat i trwa rok

    A po roku na bezrobocie, bo nie bedzie etatu. Bezsens. Lepiej juz isc do
    woja, bo przynajmniej kawalek swiata mozna zobaczyc, np. Irak ;-)

  • 6. Data: 2005-07-05 07:31:57
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Heming napisał(a):

    > A po roku na bezrobocie, bo nie bedzie etatu. Bezsens. Lepiej juz isc do
    > woja, bo przynajmniej kawalek swiata mozna zobaczyc, np. Irak ;-)

    Ilosc miejsc na tej aplikacji = ilosc etatow. Problemem jest jednak brak
    miejsc (wszystko rozchodzi sie wsrod tych, ktorzy nie zalapali sie na
    etat asesora).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-07-05 21:07:15
    Od: "Maciej Jasiński" <m...@p...fm>

    > A po roku na bezrobocie, bo nie bedzie etatu. Bezsens. Lepiej juz isc do
    > woja, bo przynajmniej kawalek swiata mozna zobaczyc, np. Irak ;-)

    wojo odpada bo startuje moja dziewczyna wiec ja to nie obchodzi a po roku
    startuje na inna aplikacje - w tym roku nie dostala sie na sadowa bo nie
    miala zbyt duzo czasu by sie przygotowac a w przyszlym roku moze pojdzie na
    radce