  • 1. Data: 2003-07-29 06:47:29
    Temat: aplikacja adwokacka nauka
    Od: "KdH" <m...@w...pl>

    Czesc
    za rok bede zdawac na aplikacje adwokacka, mam w zwiazku z tym pytanie, z
    jakich ksiazek sie uczyc historii, co wogole powiniennem przeczytac oprocz
    opanowania prawa cywilnego, postepowania, karnego, administracji?

    prosze o odpowiedz bo zamierzam od tego tygodnia przysiasc juz nad tym:)

    Pozdro

  • 2. Data: 2003-07-29 10:40:06
    Temat: Odp: aplikacja adwokacka nauka
    Od: "brett" <b...@i...pl>

    Ja zdawałem radcowską i powiem tylko tyle:

    - w każdym mieście jest inaczej,
    - trzeba przeczytać wszystkie książki na świecie, bo pytania " z wiedzy
    ogólnej" są z sufitu wzięte
    ( n.p. data uchwalenia jakiejś konstytucji, kto namalował jakiś obraz, kiedy
    w II Rzplitej powołano sądownictwo administracyjne czy prokuratorię
    generalną itd itp )

    BS

  • 3. Data: 2003-07-29 10:41:57
    Temat: Re: aplikacja adwokacka nauka
    Od: "Sikora Pawel" <t...@p...fm>

    A najlepiej dac się przysposobić dziekanowi ORA
    :)

  • 4. Data: 2003-07-29 16:30:20
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    Dnia Tue, 29 Jul 2003 08:47:29 +0200, uzytkownik "KdH"
    <m...@w...pl> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z tego co
    nastepuje:

> [...]
    >jakich ksiazek sie uczyc historii, co wogole powiniennem przeczytac oprocz
    >opanowania prawa cywilnego, postepowania, karnego, administracji?

    Wiele rzeczy musisz wiedziec. Znajomy musial znac dokladne wymiary
    boiska do gry w pilke siatkowa oraz imie jakiegos gdanskiego korsarza
    wypuszczajacego sie na Baltyk w XVII wieku. To tylko najmniej
    kuriozalne dwa pytania ktore pamietalem...

    --
    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_