  • Data: 2005-01-28 20:11:04
    Temat: ankieta w szkole
    Od: "Jurek" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,

    czy nauczyciele maja prawo przeprowadzac w szkole ankiety bez uzyskania
    zgody (lub chocby uprzedzenia) rodzicow ankietowanych dzieci? Wydaje mi sie,
    ze z cala pewnoscia nie powinno tak byc, szczegolnie, ze pytac mozna o
    bardzo rozne rzeczy, a dzieci (szczegolnie te male) nie potrafia same
    zakwestionowac zbytniego ingerowania w ich prywatnosc. Poza tym wydaje mi
    sie, ze niedawno z tego powodu byla jakas afera (choc nie jestem pewien czy
    w Polsce). Znacie jakies przepisy regilujace te sprawy lub jakies decyzje
    wladz oswiatowych lub sadowych?

    Za pomoc z gory dziekuje,
    Jurek