  • 1. Data: 2014-07-02 14:45:39
    Temat: analogowy spam
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Tak się zastanawiałem wyciągając ze skrzynki na listy "kupę" ulotek
    reklamowych, które nie są mi do niczego potrzebne a tylko zaśmiecają moją
    skrzynkę czy mógłbym napisać na takiej skrzynce, że wrzucanie do niej ulotek
    jest równoznaczne z akceptacją regulaminu dostępnego u mnie w mieszkaniu a w
    przypadku mojej nie obecności na stronie www. W regulaminie zapis
    informujący o tym, że każdorazowe włożenie ulotki danej firmy jest odpłatne
    w wysokości iluś tam zł.

    Co wy na to ?

  • 2. Data: 2014-07-02 17:03:35
    Temat: Re: analogowy spam
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-02 14:45, Użytkownik mz napisał:
> [...]
    > regulaminie zapis informujący o tym, że każdorazowe włożenie ulotki
    > danej firmy jest odpłatne w wysokości iluś tam zł.

    Najpierw spytaj właściciela tej skrzynki.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-07-02 18:27:41
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Wed, 02 Jul 2014 17:03:35 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Najpierw spytaj właściciela tej skrzynki.

    rotfl

    --
    jg

  • 4. Data: 2014-07-02 20:07:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 2 lipca 2014 17:03:35 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Najpierw spytaj właściciela tej skrzynki.
    We wszystkich moich nieruchomościach jestem właścicielem skrzynki "pocztowej" więc
    mam pytać sam siebie?

  • 5. Data: 2014-07-02 23:41:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-02 20:07, Użytkownik Kris napisał:

    > We wszystkich moich nieruchomościach jestem właścicielem skrzynki "pocztowej" więc
    mam pytać sam siebie?

    To ile masz tych domów i czy aby na pewno nie masz mieszkania
    w bloku.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-07-03 07:21:47
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    > We wszystkich moich nieruchomościach jestem właścicielem skrzynki
    > "pocztowej" więc mam pytać sam siebie?

    To ile masz tych domów i czy aby na pewno nie masz mieszkania
    w bloku.

    Domów mogę mieć X do kwadratu. Pytam narazie teoretycznie a skrzynka jest
    moja. Więc mam zgodę właściciela.

  • 7. Data: 2014-07-03 08:15:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-03 07:21, mz pisze:

> [...]
    > w bloku.
    >

    > Domów mogę mieć X do kwadratu. Pytam narazie teoretycznie a skrzynka

    Twój pomysł nie przejdzie. Masz obowiązek wystawić skrzynkę i w związku
    z tym przyjmować kierowaną do niej korespondencję. Regulacje są w
    ustawie prawo pocztowe, a nie w Twoim regulaminie.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2014-07-03 08:22:51
    Od: "mz" <l...@w...pl>

> [...]

    z tym przyjmować kierowaną do niej korespondencję. Regulacje są w
    ustawie prawo pocztowe, a nie w Twoim regulaminie.

    ----------------
    Co to jest korespondencja i gdzie jest zapisany ten obowiązek ?
    Czy korespondencją jest ulotka wydrukowana na komputerze sąsiada, ulotka
    reklamowa salonu masażu, ulotka z cenami i zdjęciami różnych produktów itd ?

  • 9. Data: 2014-07-03 08:28:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-03 08:22, mz pisze:

> [...]
    > z tym przyjmować kierowaną do niej korespondencję. Regulacje są w
    > ustawie prawo pocztowe, a nie w Twoim regulaminie.

    To, jak ktoś chce coś napisać innej osobie.

    > i gdzie jest zapisany ten obowiązek ?

    Podałem.

    > Czy korespondencją jest ulotka wydrukowana na komputerze sąsiada, ulotka
    > reklamowa salonu masażu, ulotka z cenami i zdjęciami różnych produktów
    > itd ?

    Cenzury korespondencji nie ma. Każdy pisze co chce.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2014-07-03 14:10:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-03 07:21, Użytkownik mz napisał:

    > To ile masz tych domów i czy aby na pewno nie masz mieszkania
    > w bloku.
    >
    > Domów mogę mieć X do kwadratu. Pytam narazie teoretycznie a skrzynka
    > jest moja. Więc mam zgodę właściciela.

    Możesz mieć co wskazuje ze nie masz.
    Na swojej skrzynce możesz sobie napisać co chcesz ale nie będzie
    to wiążące dla osób wrzucających tam reklamy.
    Jak skrzynka nie jest twoja jak to jest w większości skrzynek
    to właściciel skrzynki może mieć wobec ciebie roszczenia za
    takie coś.