  • 11. Data: 2004-12-11 20:06:53
    Temat: Re: allegro
    Od: oen <oen@[at].cut.it.gazeta.pl>

    > Ścisłej ... (...) ... dostarczenia.

    Wlasnie o takie cos mi chodzilo. Dziekuje.

    Problem na razie jest taki, ze nie ma on zadnych komentarzy, zadnych
    innych aukcji, zadnych maili nie odbiera, komorka milczy (wybiera sie
    numer kilka razy, brak sygnalu a pozniej pojawia sie "rozmowa zakonczona").

    Poczekam do Nowego Roku i wtedy sie tym zajme.

    Pozdrawiam
    oen.

  • 12. Data: 2004-12-12 07:10:05
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 11 gru o godzinie 21:06, na pl.soc.prawo, oen napisał(a):

> [...]
    > numer kilka razy, brak sygnalu a pozniej pojawia sie "rozmowa zakonczona").
    >
    > Poczekam do Nowego Roku i wtedy sie tym zajme.

    Skorzystaj z POKu
    http://www.allegro.pl/help.php?tid=45&tids=43_45&zoo
    m=N

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 13. Data: 2004-12-12 14:30:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "oen" <oen@[at].cut.it.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > innych aukcji, zadnych maili nie odbiera, komorka milczy (wybiera sie
    > numer kilka razy, brak sygnalu a pozniej pojawia sie "rozmowa

    To by wskazywało, że gość odbiera i od razu rozłącza. W tej sytuacji to moim
    zdaniem dowód jego złej woli. Ale i tak te 14 dni bym odczekał.