  • Data: 2005-03-09 22:10:24
    Temat: akt notarialny i zamiar pozbawienia wlasnosci
    Od: <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    posiadam mieszkanie, ktroe podarowal mi ojciec wiele lat temu (~20). Mam akt
    notarialny stwierdzajacy wlasnosc.
    niestety ojcu na stare lata zmienilo sie w glowie i szuka mozliwosci zeby
    mnmie wyrzucic z mieszkania.
    grozi, ze anuluje darowizne i zabierze mi mieszkanie.

    pomozcie! czy moze to zrobic a jesli tak to pod jakimi warunkami? jesli
    moze to jak sie przed tym bronic?
    jelsi nie moze to generalnie jak najlepiej sie przed tym zabezpieczyc? moze
    zapisze mieskzanie jednemu z synow?
    gdzie mozna poczytac o regulacjach w tym zakresie?

    dziekuje