    From: uważny_obserwator <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: abonamet radiowo-telewizyjny rozmyślania
    Date: Wed, 16 Apr 2008 19:05:48 +0200

    Witam,

    dziś na necie natkonąłem się na pewien artykuł-wywiad (niestety nie pamietam
    na jakim portalu)
    który dotyczył abonament RT.
    Facet udzielający wywiadu mówił że w Wielkiej Brytanii są specjalne wozy,
    które jeżdżą i sprawdzają z ulic czy ktoś ogląda tv. Niestety nie wyjawił
    dokłądnie techniki jają się posługują tj. czy np. zaglądają przez okno czy
    używają sprzętu namierzającego, ale ponoć budzą postrach. Bardzo mu sie ten
    pomysł podobał z chęcią przeniesiania do Polandii.

    Ciekawi mnie czy w Polsce tak taka inwigilacja byłaby zgodna z prawem?
    Teoretycznie nawet zdjęcie okna ze "szklaną pogodą" nie oznacza, że w środku
    ktoś ogląda tv.