  • 11. Data: 2006-06-01 19:20:27
    Temat: Re: abonament TV a impreza masowa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Michał "Kaczor" Niemczak [###k...@N...atn.pl.###] napisał:
    > Nie pieklę się, że trzeba płacić tylko pieklę się dlaczego tym dwóm
    > "skarbówkom". Co _oni_ mają do telewizji?

    Tyle samo co do radia i dyskotek. należą im się tantiemy.

  • 12. Data: 2006-06-02 18:40:25
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:e5neoh$nnk$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Raczej nie. Inaczej musiał byś za wykonawców uznać też całą
    > publiczność.

    Jakaś dziwna logika.
    Bywają mecze z piłkarzami a bez widowni ale o odwrotnej sytuacji nie
    słyszałem. Myślę, że mecz bez komentatora dałoby się z powodzeniem oglądać
    ale kto by chciał patrzeć na pustą murawę i tylko słuchać opowieści
    redaktora?
    No i przez analogię: mógłbym bez opłat retransmitować mecz bez komentarzy,
    ewentualnie dodając własne?

  • 13. Data: 2006-06-02 21:03:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Alek [###alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl.###] napisał:
    > wiadomości news:e5neoh$nnk$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jakaś dziwna logika.

    Nie, tylko wykazanie, że prowadziło by to do absurdów.

> [...]
    oglądać
    > ale kto by chciał patrzeć na pustą murawę i tylko słuchać opowieści

    A słuchałeś kiedyś relacji radiowej z meczu? Nawet pustej murawy nie
    widać.

    > No i przez analogię: mógłbym bez opłat retransmitować mecz bez
    komentarzy,
    > ewentualnie dodając własne?

    Gdybyś sam to sfilmował, to oczywiście, że tak. Wszak na tym właśnie
    to polega. Tyle, że z kolei skasowali by Cię organizatorzy imprezy za
    prawa do transmisji.

  • 14. Data: 2006-06-03 21:16:19
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Alek napisał(a):
> [...]
    > słyszałem. Myślę, że mecz bez komentatora dałoby się z powodzeniem oglądać
    > ale kto by chciał patrzeć na pustą murawę i tylko słuchać opowieści

    Są tacy co oglądają głośnik radia i słuchają opowieści komentatorów.

    p. m.