  • 41. Data: 2006-12-29 21:40:29
    Temat: Re: abonament RTV..
    Od: Hikikomori Szczesliwego Nowego Roku 2007 San Wielki Pan <h...@g...pl>

    Harold wrote:

    > Użytkownik "Hikikomori After Christmas San" <h...@g...pl>
    > napisał w wiadomości news:45950791.1D62A7E7@gazeta.pl...
    > >
    > [...]
    >
    > Można. Na razie w RP nie istnieje obowiązek oglądania TVP.

    Dobre tez jest to (pisalem na pp):

    "Jeżeli mimo okazanych papierów lokator zamknie przed nosem kontrolera
    drzwi, ten nie może nic zrobić. Ratowałby go tylko nakaz rewizji.
    Dlatego skierowani do kontroli pracownicy poczty są specjalnie szkoleni.

    Mają wstępne rozmowy prowadzić w bardzo miłym tonie. Najlepiej zacząć od
    pytania czy lokator jest zadowolony z usług poczty. Wszystko, by
    nawiązać przyjazną konwersację i przejść przez próg. Potem wystarczy
    dojrzeć w mieszkaniu telewizor i poprosić o okazanie książeczki opłat."

    http://wiadomosci.onet.pl/1456544,11,item.html

    -- __
    *** ** * * * ** _|__|_ * \||/ * * * * * * * * * * * *
    *** * ** * * ** ( '.' )** || ** * ** * * * * ** * * *
    * * ** * * * * ( * ) || * * **** ** * *** **
    ****************(,,,,*,,,,)*||**********************
    ******
    S z c z ę ś l i w e g o N o w e g o R o k u 2 0 0 7!

  • 42. Data: 2006-12-30 07:56:42
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Harold napisał(a):
    > [...]
    > 2. Domniemywa się, że osoba, która posiada odbiornik radiofoniczny lub
    > telewizyjny w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór programu, używa
    > tego odbiornika.

    Domniemywa sie, ze osoba, ktora posiada noz w stanie umozliwiajacym
    natychmiastowe zadanie ciosu, cios ten zada.

    Prawo nie powinno nic domniemywac, a powinno opierac sie na faktach, w
    zwiazku z tym przepis ten jest smieciem i jako taki go traktuje.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 43. Data: 2006-12-30 08:00:18
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    castrol napisał(a):
    > Jesli ten telewizor sluzy Ci tylko i wylacznie jako sprzet do
    > odtwarzania kaset VHS to nie masz obowiazku placenia abonamentu.

    Rozumiem, ze jak mam nagrywarke dvd z dyskiem i tunerem tv i jka
    nagrywam caly PROGRAM i odtwarzam z np. minutowym opoznieniem to nie
    place? Ogladam zapis, czy program?

    ;)

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 44. Data: 2006-12-30 09:38:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Abonament nie jest oplata za posiadanie telewizora, tylko za posiadanie
    > telewizora przystosowanego do natychmiastowego odbioru telewizji.

    no wiec wlasnie, nie jest to zaden abonament, tylko podatek od posiadania
    odbiornika radiowego czy telewizyjnego

    bo jesli ty bylby abonament, w domysle za panstwowe media, to jest on
    niezgodny z konstytucja, gdyz nie daje ci zadnego wyboru nieplacenia go,
    jesli chcesz ogladac np tylko tv komercyjna, za co "abonament" sie
    nienalezy to lamiesz prawo

  • 45. Data: 2006-12-30 10:15:23
    Od: "Franciszek Kurrek" <m...@W...gazeta.pl>

    MarcinJM <m...@i...pl> napisał(a):

    [...]
> [...]
    > Prawo nie powinno nic domniemywac, a powinno opierac sie na faktach, w
    > zwiazku z tym przepis ten jest smieciem i jako taki go traktuje.

    A ja domniemywam, że jesteś kolejnym złodziejem okradającym swoje państwo i
    współobywateli.

    --
    Ct.

  • 46. Data: 2006-12-30 13:40:15
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Franciszek Kurrek napisał(a):
    > A ja domniemywam, że jesteś kolejnym złodziejem okradającym swoje państwo i
    > współobywateli.

    A coz takiego zabieram moim szanownym wspolobywatelom?
    NIe ogladam publicznej wiec na nia nie loze, tak samo jak nie loze na
    dzieci sasiada.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 47. Data: 2006-12-30 15:33:40
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "MarcinJM" <m...@i...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Prawo nie powinno nic domniemywac, a powinno opierac sie na faktach, w
    > zwiazku z tym przepis ten jest smieciem i jako taki go traktuje.

    No właśnie. Jak długo w polsce prawo będzie traktowane jak śmiecie, tak
    długio nigdy nie będzie dobrze.
    Prawo jest prawem. Należy go przestrzegac lub zmienić.

  • 48. Data: 2006-12-30 15:34:59
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > A coz takiego zabieram moim szanownym wspolobywatelom?
    > NIe ogladam publicznej wiec na nia nie loze, tak samo jak nie loze na
    > dzieci sasiada.

    Podatek od posiadania telewizora nie jest uzależniony od oglądania telewizji
    lub nie.

  • 49. Data: 2006-12-30 15:42:11
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sat, 30 Dec 2006 14:40:15 +0100, MarcinJM napisał(a):

    > NIe ogladam publicznej wiec na nia nie loze, tak samo jak nie loze na
    > dzieci sasiada.

    Pośrednio łożysz - jeżeli tylko odprowadzasz podatki w naszym kraju.
    Vide: - służba zdrowia, szkoła itp itd ;)))

  • 50. Data: 2006-12-30 16:12:26
    Od: Hikikomori Szczesliwego Nowego Roku 2007 San Sylwestrowo Juz Nastawiony Imprezowy Pan <h...@g...pl>

    witek wrote:

    > Prawo jest prawem. Należy go przestrzegac lub zmienić.

    Zmienic. Niech sobie zrobia platforme cyfrowa z kodowanym sygnalem i kto
    chce, to zaplaci i bedzie ogladal. I skonczy sie zdzierani epodatku...

    -- __
    ******
    S z c z ę ś l i w e g o N o w e g o R o k u 2 0 0 7!