  • 31. Data: 2023-12-13 23:15:32
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 13.12.2023 o 19:20, n...@o...pl pisze:

    > Masz rację, pora zlikwidować kapliczkę. Sio z ideologią katolicką.

    I myślisz, że będę płakał z tego powodu? Mi to wisi.

  • 32. Data: 2023-12-14 00:38:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-13, nadir <n...@h...org> wrote:
    > W dniu 13.12.2023 o 13:35, Olin pisze:
    > A jaki był tryb wnoszenia świecznika? Zresztą w Knesecie nie brak Gwiazd
    > Dawida, a choinki tam nie uświadczysz.

    Myślę, że brak wystarczającej symetrii na takie analogie. A może nikt
    tam nie czuje potrzeby, zeby była jakaś choinka.

    > Ani on mi brat, ani swat. Ale skoro w Sejmie wisi krzyż, a ktoś

    Przykre, ze wisi, ale póki są tacy co na udawanej religijności będą
    zbijac polityczny kapitał (a jest ich od cholery) to wisieć niestety
    będzie.

    > wymyślił, że inne wyznania religijne mogę się też w nim afiszować, to
    > nie wiem dlaczego jeszcze posłowie Ramadanu nie obchodzą.

    Pewnie zbyt mało Muzułmanów. Jak się kiedyś jakiś wśród posłów lub
    obsługi kilku znajdzie to idę o zakład, że miejsce/pokój modlitewny tez
    będzie.

    > Jest już w Sejmie kaplica, czas na synagogę i meczet.

    Te rzeczy mogą w Sejmie być, ale nie powinny być na sali obrad i innych
    miejscach służących pracy Sejmu jako organu świeckiego państwa.

    --
    Marcin

  • 33. Data: 2023-12-14 10:06:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 13 Dec 2023 16:52:49 +0100, nadir napisał(a):

    > Tylko, że to takie z dupy porównanie, bo do opłatka bardziej niż
    > Chanuka, pasuje Pesach i maca.

    W gmachu sejmu jest kaplica pw. Bogurodzicy Maryi Matki Kościoła.
    Ciekawe, że Braun do niej nie poszedł i nie nasrał do tabernakulum.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 34. Data: 2023-12-14 10:13:01
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 13.12.2023 22:11, n...@o...pl wrote:

    > Dodajmy, że wg grupy jebniętych konfederuskich zjebów :D

    ja, eche

    https://lustronauki.wordpress.com/2009/07/20/dr-detl
    ef-ruser-agent-stasi-z-politechniki-gdanskiej/

  • 35. Data: 2023-12-14 10:14:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 13 Dec 2023 16:52:52 +0100, nadir napisał(a):

    > baba się na niego rzuciła, próbowała wyrwać gaśnicę i
    > wtedy obydwoje dostali po twarzach. A gdzie drwa rąbią tam wióry lecą.
    > Na dodatek to baba kopała Brauna, ale spoko on jej z tego powodu
    > procesów nie będzie wytaczał.

    Chyba oglądałem jakiś inny film.

    Twój bohater ma swoim koncie również kradzież i zniszczenie choinki w
    sądzie oraz zniszczenie mikrofonu i sprzętu nagłaśniającego w siedzibie
    Niemieckiego Instytutu Historycznego.
    Za to pierwsze od dawna jest nawet gotowy wniosek o uchylenie immunitetu,
    ale Mniej niż Zero jakoś łaskawie traktował ewentualnego przyszłego
    koalicjanta, bo wniosek ugrzązł.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 36. Data: 2023-12-14 10:22:23
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > W gmachu sejmu jest kaplica pw. Bogurodzicy Maryi Matki Kościoła.
    > Ciekawe, że Braun do niej nie poszedł i nie nasrał do tabernakulum.

    <ironia> Więcej wiary w Wielgusy Nowej Lewicy. </ironia>

    --
    A. Filip

  • 37. Data: 2023-12-14 11:18:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Dec 2023 23:14:44 +0100, nadir wrote:

    > Która jak widać nie wszystkim się spodobała, a krzyż wręcz przeciwnie,
    > wisi ze dwie dekady i chętnych do zdjęcia brak.

    Chętni do zdjęcia byli, ale w mniejszosci

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Krzy%C5%BC_sejmowy

    > Tępych to po rodzinie szukaj. Odprawia się jakieś modły i święta
    > chrześcijańskie w Knesecie?

    > Pytanie było o Kneset, bo u nas na placach miast to nawet palmy są.

    sprawa jest bardziej skomplikowana
    https://wykop.pl/wpis/74103931/w-2021-roku-w-kneseci
    e-byla-choinka-bozonarodzenio

    A na ulicach jakos nie przypomina :-)

    A jeszcze zakrawa na bałwochwalstwo i pogaństwo :-)

    J.

  • 38. Data: 2023-12-14 13:17:35
    Od: n...@o...pl

    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > sprawa jest bardziej skomplikowana
    > https://wykop.pl/wpis/74103931/w-2021-roku-w-kneseci
    e-byla-choinka-bozonarodzenio

    > A na ulicach jakos nie przypomina :-)

    https://podroze.onet.pl/aktualnosci/izrael-chanuka-o
    raz-boze-narodzenie-2020-w-dobie-pandemii-koronawiru
    sa/3xcgefm

  • 39. Data: 2023-12-14 13:27:29
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 14.12.2023 o 10:14, Olin pisze:

    > Chyba oglądałem jakiś inny film.

    Cóż poradzę? Trzeba czerpać wiedzę z wielu źródeł.
    https://www.youtube.com/watch?v=oGljz3nkPsg

    > Twój bohater ma swoim koncie również kradzież i zniszczenie choinki w
    > sądzie oraz zniszczenie mikrofonu i sprzętu nagłaśniającego w siedzibie
    > Niemieckiego Instytutu Historycznego.

    Twój bohater pierdolił o milionach Polaków, którzy wymordowali żydów, to
    się Grzesiu uniósł.

  • 40. Data: 2023-12-14 13:29:19
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 14.12.2023 o 10:06, Olin pisze:

    > W gmachu sejmu jest kaplica pw. Bogurodzicy Maryi Matki Kościoła.
    > Ciekawe, że Braun do niej nie poszedł i nie nasrał do tabernakulum.

    A wymagał byś od rabina żeby nasrał na środku synagogi?