  • 1. Data: 2004-11-28 13:57:20
    Temat: Zydzi chca przewrotu na Ukrainie
    Od: "bouku." <j...@p...onet.pl>

    Kampania Wiktora Juszczenki zostala opracowana przez polska diaspore, a ojcem
    ideologicznym jest Zbigniew Brzezinski i jego dwoch synow. Takie tezy mnoza sie
    coraz bardziej na swiecie. O tym trabia juz nie tylko w Moskwie, ale takze
    profesorowie Uniwersytetu Jagielonskiego. Zakladajac nawet, ze wybory na
    Ukrainie zostaly sfalszowane, to jeszcze wiekszym falszerstwem jest mieszanie
    sie Zachodu i Polski w sprawy wewnetrzne Ukrainy oraz udzial obcych panstw w
    masowej kampanii wyborczej, wspierajacej prozachodniego Juszczenke. To co
    swiatowa diaspora zrobila z Polska w 1989 roku, probuje sie teraz dokonac z
    Ukraina. Glosne nawolywania zjudaizowanej polskiej TelAwizji o demokracji w
    Ukrainie maja tak naprawde na celu doprowadzenie do zniewolenia narodu
    ukrainskiego i przejecie rowniez tamtego majatku narodowego w rece zydowskich
    oligarchow. Ukraincy nie znaja prawdy o Polsce jak i wielu samych Polakow ma
    wyprane mozgi. Prawda jest taka, ze po &#8222;otwarciu&#8221; sie na Zachod Polski,
    nastalo
    u nas masowe bezrobocie i miliony Polakow zyje tylko z zasilku rodzinnego w
    wysokosci 43 zlote na dziecko. To nic, ze narusza sie przy tym artykul 18.
    polskiej konstytucji. Nie jest tajemnica, ze juz na Bialorusi zyje sie ludziom
    lepiej niz w Polsce. Nie ma tam bowiem chaniebnego bezrobocia i ludzie maja
    jeszcze co do garnka wlozyc. W Polsce kazdy smietnik ma swojego opiekuna, ktory
    ma do niego wylacznosc. Przyjrzyjmy sie komu tak naprawde zalezy na oderwaniu
    sie Ukrainy od Rosji. Na pierwszym miejscu widzimy zazydzona Unie Wolnosci,
    ktora pierwsza po 1989 roku rozkradala Polske. W Polsce nie ma juz prawie na
    czym zerowac. Ostatni Bank PKO BP zostal sprywatyzowany i za posrednictwem
    prymitywnej kampanii w TelAwizji namnozono bezwartosciowych akcji, ktore w
    bliskim czasie nie beda mialy pokrycia. Na celowniku sa zatem teraz Banki i
    przemysl ukrainski. Coz takiego dobrego jest w Polsce, czego ukraincy mogliby
    nam zazdroscic? Masowe bezrobocie i bieda. Zygac sie chce jak sie slyszy
    zacietrzezwione geby zydowskie Gawryluk i Ibisza, nawolywujace do
    &#8222;demokracji&#8221;
    po zydowsku. Stolzman-Kwasniewski i Kone-Walesa w Polsce juz znienawidzeni,
    prowadzeni na smyczy zachodnich mocodawcow, na Ukrainie chca uchodzic za
    autorytety moralne. Skradzione Polakom pieniadze trzymaja w szwajcarskich
    bankach. Zydzi, ktorzy w polskich wyborach nie moga zdobyc trzech procent,
    masowo weszli do Jewropejskiego parlamentu. Czyz nie jest to oszustwo na masowa
    skale? My musimy u siebie uniewaznic wszystkie wybory i przestac przechrztow
    zywic. Po nawiazaniu scislych stosunkow z Zachodem, musimy zaczac ponownie
    zblizac sie do Rosji. Tego wymaga polska i slowianska racja stanu. Zydzi
    stworzyli komune, ale tylko nieliczni utrzymali sie u steru wladzy i male z
    tego byly korzysci. System kapitalistyczny daje im wieksze mozliwosci, mozna z
    niewolniczych narodow wycisnac wiecej sokow. Zydzi rece precz od Ukrainy!

    Ukraincy nie badzcie glupi, glosujac na Juszczenke w perspektywie tylko
    nieliczni beda mieli prace w TESCO, przy kasie za piec zlotych brutto na
    godzine, na pol etatu, deklarujac stala dyspozycje. Na miesiac daje to 450
    zlotych netto, reszta bedzie szukac zarcia po smietnikach, jak to czyni teraz
    miliony Polakow. Zachod poogladacie sobie tylko przez szybe albo w pierdlu.

    Solidarnosc stworzyli i zniszczyli Zydzi, bo stala sie niekontrolowanym masowym
    ruchem Polakow. Okragly stol i slynna "gruba kreska" Zyda Dickmana-
    Mazowieckiego to byl dopiero przekret. Z Zydami nie mozecie sie targowac, nie
    istnieje rewolucja pokojowa. Rewolucje trzeba stworzyc oddolnie.

    U nas media maja wladze, a media wiecie w czyich sa rekach... Media to
    najwieksze oszustwo wyborcze. Mediatorzy, to takie pieski i suczki z
    pomaranczowa kokardka, ktora ma oslepic.

    bouku...

  • 2. Data: 2004-11-28 14:47:35
    Temat: Re: Zydzi chca przewrotu na Ukrainie
    Od: Jacek Ostrowski <j...@h...pl>

    bouku. napisał(a):
    > Kampania Wiktora Juszczenki zostala opracowana przez polska diaspore, a ojcem
    > ideologicznym jest Zbigniew Brzezinski i jego dwoch synow.
    > [...]

    ...a Kopernik naprawdę nazywał się Kopernbaum.

    Pozdrawiam serdecznie

    J.

    p.s. Wiem, wiem. Jakby jednak nie patrzeć, troll to też człowiek. Muszę
    jednak powiedzieć, że te z pl.soc.prawo są wyjątkowo elokwentne.

  • 3. Data: 2004-11-28 15:26:21
    Od: poreba <d...@p...com>

    "bouku." <j...@p...onet.pl> popełnił 28 lis 2004 na
    pl.soc.prawo utwór news:5d7a.000001cf.41a9d940@newsgate.onet.pl:

    > Kampania Wiktora Juszczenki zostala opracowana przez polska diaspore,
    [...ble-ble...]
    > Solidarnosc stworzyli i zniszczyli Zydzi, bo
    ... wszyscy Polacy to Żydzi! Nie wiedziałeś?

    --
    pozdro
    poreba, po na-główkach

  • 4. Data: 2004-11-28 15:57:53
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 28 Nov 2004 15:47:35 +0100,
    Jacek Ostrowski <j...@h...pl> screamed:

    > ...a Kopernik naprawdę nazywał się Kopernbaum.
    >
    > p.s. Wiem, wiem. Jakby jednak nie patrzeć, troll to też człowiek. Muszę
    > jednak powiedzieć, że te z pl.soc.prawo są wyjątkowo elokwentne.

    Tyle, że troll-ksenofon bądź troll-antysemita to dość gówniana odmiana
    trolla. Tak samo przenoszę to jeśli chodzi o porównianie z człowiekiem.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:213B ]
    [ 16:56:33 user up 10444 days, 4:51, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I believe in youthenasia.

  • 5. Data: 2004-11-28 16:37:40
    Od: Jacek Ostrowski <j...@h...pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):

    > Tyle, że troll-ksenofon bądź troll-antysemita to dość gówniana odmiana
    > trolla. Tak samo przenoszę to jeśli chodzi o porównianie z człowiekiem.

    Przepraszam za przypisanie go do pl.soc.prawo. Jak widzę, jego
    działalność jest znacznie szersza -- na pl.regionalne.szczecin też się
    znalazł ten post.

    J.

  • 6. Data: 2004-11-28 16:40:38
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 28 Nov 2004 17:37:40 +0100, Jacek Ostrowski <j...@h...pl> napisał:

    > Przepraszam za przypisanie go do pl.soc.prawo. Jak widzę, jego
    > działalność jest znacznie szersza -- na pl.regionalne.szczecin też się
    > znalazł ten post.

    i na pl.regionalne.lublin. Tam wskazano, ze NTG => pl.soc.psychiatria

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 7. Data: 2004-11-28 21:25:16
    Od: "RAV" <z...@p...pl>

    na pl.regionalne.poznan wskazano mu grupe:
    alt.pl.wklejanie.glupkowatych.tekstow

    --
    Pozdrawiam - RAV
    GG: 4750296...TLEN: ravsite...SKYPE: rafalkudlinski

  • 8. Data: 2004-11-28 21:31:51
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > ...a Kopernik naprawdę nazywał się Kopernbaum.
    >
    > Pozdrawiam serdecznie
    Niedouczony jesteś. Kopernik był kobietą. Tomek

  • 9. Data: 2004-11-29 01:04:54
    Od: "Alan" <n...@c...arbfgenqn.cy>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .

    > Tyle, że troll-ksenofon bądź troll-antysemita to dość gówniana odmiana
    > trolla. Tak samo przenoszę to jeśli chodzi o porównianie z człowiekiem.

    Na prawie ucza studentow organizacji panstwa i o wyborach na prawie
    konstytucyjnym no wiec jak najbardziej na temat, jesli chodzi o prawo...

    Co do tego czlowieka co to napisal to moze najprawdopodobniej jest on
    antysemita ale w tym co tam jest napisana jest cala masa prawdy, tyle ze
    czasami nieco uproszczona i wyolbrzymiona.

    --
    alan [at] poczta [dot] neostrada [dot] pl
    GG: 3265146 | ICQ: 53767178 | GSM: +48 501800741

  • 10. Data: 2004-11-29 08:36:13
    Od: Jacek Ostrowski <j...@h...pl>

    Alan napisał(a):
> [...]
    > antysemita ale w tym co tam jest napisana jest cala masa prawdy, tyle ze
    > czasami nieco uproszczona i wyolbrzymiona.

    ...co jest typowe dla schizofreników. Rzeczywiście, NTG =>
    pl.soc.psychiatria.

    J.