eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru › Zwrot towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.internetia.pl!skynet.be!skynet.be!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed0
    1.sul.t-online.de!t-online.de!195.34.132.48.MISMATCH!newsfeed01.chello.at!news.
    chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: Non <p...@s...com>
    Subject: Zwrot towaru
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    User-Agent: NewsPro/3.7.0
    Lines: 10
    Message-ID: <XZQ4b.55618$2k4.588060@news.chello.at>
    Date: Mon, 01 Sep 2003 23:53:27 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.95.242
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1062460407 62.179.95.242 (Tue, 02 Sep 2003 01:53:27 MEST)
    NNTP-Posting-Date: Tue, 02 Sep 2003 01:53:27 MEST
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:162483
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!
    Wczoraj kupilem dysk twardy w sklepie komputerowych. Przed zakupem wyraznie
    zaznaczylem, ze dysk ten musi miec mozliwosc wspolpracy ze starszymi
    komputerami (granica 32GB). Po podlaczeniu dysku okazalo sie, ze pomimo tego,
    ze posiada on taka funkcje nie wspolpracuje z moim komputerem. Czy mam prawo
    zazadac wymiany dysku na innym model (innej firmy) lub oddac dysk i poprosic o
    zwrot gotowki (minely 24 godziny).
    Z gory dziekuje za pomoc.
    Pozdrawiam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1