  • Data: 2009-07-01 08:09:59
    Temat: Zwrot pieniędzy za niewykorzystany pobyt na wczasach
    Od: XDF <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Chciałem zapytać czy ktoś się orientuje jak z punktu widzenia prawa
    wygląda kwestia zwrotu pieniędzy za niewykorzystaną część pobytu na
    wczasach.

    Np. Rezerwuję pokój w prywatnej kwaterze na 10 dni, przyjeżdżam ....
    płacę za te 10 dni a potem jednak okazuje się że po 5 dniach muszę
    wyjechać.

    Czy w takiej sytuacji przysługuje mi zwrot pieniędzy ?