  • 1. Data: 2007-07-24 11:58:30
    Temat: Zwrot maszyny / odzyskanie pieniędzy
    Od: e...@g...com

    Witam

    Zakupiłem pare dni temu maszynę budowlaną we Francji.
    Okazało się że stan urządzenia kompletnie odbiega od tego co
    ustaliliśmy przed zakupem ze sprzedawcą. I tak:
    a) sprzęt jest używany
    b) jedynym dokumentem potwierdzającym zakup jest faktura, gdzie
    stwierdzone jest m.in że:
    - maszyna sprzedawana jest bez gwarancji
    - w takim stanie jak stoi u sprzedawcy

    Maszyny wcześniej nie widziałem. Zostałem wmanipulowany przez firmę w
    której kiedyś już kupowałem podobny sprzęt z którym oczywiście nie
    miałem najmniejszych problemów. Oprócz tego maszyna posiada wady
    ukryte, o których sprzedający nie wspomniał ani słowem. Niestety
    większość rozmów prowadzona była ustnie. Nie posiadam żadnego pisma od
    sprzedawcy potwierdzającego stan maszyny.

    Zdaję sobie sprawę z faktu że sprawa nie wygląda ciekawie ale ufam że
    istnieje dla mnie jakaś furtka.
    W końcu nie zostawię tak sprawy. Zostałem oszukany.

    I pytanie do was.
    Czy istnieje możliwość odzyskania pieniędzy za maszynę?
    Jeśli tak to jak do takiej sprawy zabrać? O prawie nie mam zielonego
    pojęcia.
    Co zrobilibyście na moim miejscu chcąc pozbyć się takiego wynalazku?

    z góry dzięki za pomoc

    /pasza