  • 1. Data: 2006-03-09 16:29:59
    Temat: Zwrot dowodu rzeczowego.
    Od: Artur Włodarczyk <s...@p...pl>

    Witam

    Kwestia jest taka, że po zamknięciu sprawy nie było w postanowieniu
    kończącym dyspozycji, co do dowodów rzeczowych. Wysłałem pismo, sąd
    listownie poinformował o zwrocie mojego dowodu rzeczowego. Pytanie
    tylko, jak go eraz odebrać, bo przedmiot znajduje się w Kołobrzegu, a
    mieszkam w Krakowie i jeżdżenie przez całą Polskę jest mi średnio po
    drodze. Czy nie powinni takiego dowodu odesłać na adres zameldowania?

    Druga kwestia - co jeśli dowód rzeczowy okaże się nie w takim stanie, w
    jakim był przekazywany (wolę chuchać na zimne), gdzie wtedy można złożyć
    doniesienie i na jakiej podstwie prawnej?

    Dziękuję za ewentualne rzeczowe odpowiedzi
    AW