    From: "Michał Piotrowski" <c...@l...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zwolnienie z klasyfikacji z przedmiotu
    Date: Thu, 31 Oct 2002 14:24:45 +0100

    Mam pytanie dotyczace mozliwosci zlozenia wniosku do dyrektora liceum
    wniosku o nieklasyfikowanie z danego przedmiotu. Czy posilkujac cie
    osiagnieciami( biezace uczestnictwo w olimpiadach i konkursach
    przedmiotowych) moge ubiegac sie o o nieklasyfikowanie z przedmiotu z ktorym
    mam trudnosci, ktorego nauka zabiera zbyt wiele czasu, aby wystarczajaco
    skupic sie na przygotowaniach do reprezentowania szkoly jako olimpijczyk.
    Czy przepisy te reguluje ustawa(jesli tak to jaka) czy tez raczej informacji
    nalezy szukac w statucie szkoly i wewnatrzszkolnym systemie oceniania?