  • 1. Data: 2002-11-27 12:20:26
    Temat: Zwolnienie z Pracy - Podstęp ??
    Od: "Bogdan Ł." <B...@w...hossa.pl>

    Witam !!
    Obecnie jestem zatrudniony w Firmie "A". Firma ta prowadzi dwa różne (typy)
    działalności. Pierwsza to motoryzacja (sprzedaż części) a druga to rehabilitacja
    (sprzedaż wózków)
    Właściciel Firmy "A" jest także współwłaścicielem drugiej Firmy "B".
    Firma "B" prowadzi też branżę motoryzacyjną (sprzedaż części) tak jak Firma "A".
    Firma "A" z dniem 31 grudnia likwiduje działalność motoryzacyjną. Będzie tylko
    rehabilitacja.
    Właściciel firmy "A" przedstawił Mi dzisiaj do podpisania
    ""Rozwiązanie Umowy o Pracę za Wypowiedzeniem""

    W uzasadnieniu jest napisane że:
    "Powodem wypowiedzenia umowy o pracę jest zmiana profilu działalności firmy
    w wyniku czego posiadane przez pana kwalifikacje nie są odpowiednie dla nowego
    profilu na zajmowanym stanowisku /zgodnie z art. 30 & 1 pkt. 2 Kodeksu Pracy/

    I teraz pytanie: Co dalej, jak powinienem zareagować ?
    Właściciel Firmy "A" deklaruje się że podpisze ze Mną umowę o pracę w Firmie "B"
    ale dopiero w Styczniu 2003.
    Czy jeśli by była z Jego strony dobra wola to nie powinien przedstawić Mi do
    podpisania
    Rozwiązania Umowy o Pracę, a zaraz potem Umowy o Pracę. ??

    Qrcze nie wiem co dalej !!

    Pozdrawiam: Bogdan

  • 2. Data: 2002-11-27 12:33:45
    Temat: Re: Zwolnienie z Pracy - Podstęp ??
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

    > I teraz pytanie: Co dalej, jak powinienem zareagować ?
    > Właściciel Firmy "A" deklaruje się że podpisze ze Mną umowę o pracę w
    Firmie "B"
    > ale dopiero w Styczniu 2003.

    Tak robią, pozostaje Ci zaufać pracodawcy

    Artur

  • 3. Data: 2002-11-27 13:28:22
    Od: "Evian" <e...@g...pl>

    "Bogdan Ł." <B...@w...hossa.pl> wrote in message
    > Witam !!
    /ciach opis problemu/
    Jesli chodzi o strone prawną to sprawa wygląda dokładnie tak jak napisał Ci
    Kaizen na ppd.

    Pozdro
    Gosia