  • 1. Data: 2003-08-02 19:47:52
    Temat: Zwolnienie warunkowe
    Od: "glabak" <g...@p...onet.pl>

    Sprawa jest taka

    wyrok 10m-cy w zawieszeniu na 3 lata (10m-cy dozoru kuratora). Po jakim czasie
    mozna ubiegac sie o zmniejszenie wyroku (jesli mozna) i gdzie zlozyc takie pismo.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-08-08 21:05:50
    Temat: Re: Zwolnienie warunkowe
    Od: Dredd<...@...pl>

    Jeśli wyrok w zawieszeniu na trzy lata to i kurator na trzy lata.
    Jak będzie skazany grzeczny to mozna go ewentualnie wcześniej
    zwolnić od dozoru. Można też pisać o łaskę do Kwacha.
    Inne drogi mi w tej chwili nie przychodzą do głowy.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-08-09 16:08:57
    Od: "glabak" <g...@p...onet.pl>

    > Jeśli wyrok w zawieszeniu na trzy lata to i kurator na trzy lata.

    Kurator tylko przez 10 m-cy.

    > Jak będzie skazany grzeczny to mozna go ewentualnie wcześniej
    > zwolnić od dozoru.

    Tak na prawde, to kurator odwiedzil go jeden raz, poinformowac o dozorze. 10
    m-cy minelo, a drugiej wizyty nie bylo

    > Można też pisać o łaskę do Kwacha.

    A jest sens?:) Przy takiej banalnej sprawie?

    > Inne drogi mi w tej chwili nie przychodzą do głowy.

    A nie ma czegos takiego ze po odbyciu czesci kary (10 m-cy "opieki" kuratora
    minelo), mozna starac sie o jej skrocenie (przede wszystkim chodzi o wymazanie
    danych z Rejestru Skazanych), czasem czlowiek przez jedna durna rzecz ma
    przechlapane cale zycie. Oczywiscie "pozytywna" opinia kuratora bedzie.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-08-10 07:47:35
    Od: Dredd<...@...pl>

    Jak już napisałem można zabiegać o wcześniejsze zwolnienie z
    dozoru. Pozytywna opinia kuratora (a może nawet jego wniosek o to)
    na pewno pomogą. Pogadaj o tym z kuratorem. Na pewno dobrze w
    tym jest oblatany, jak i w praktyce lokalnego sądu w tych sprawach.
    A co do zatarcia skazania to i tak zaciera się ono przy warunkowym
    zawieszeniu bardzo szybko (po 6 miesiącach od zakończenia okresu
    próby czyli zawieszenia kary). Jeszcze szybsze zatarcie może dac Ci
    tylko Prezydent w drodze aktu łaski

    -> http://usenet.pomocprawna.info